Visdomsord såhär på morgonkvisten! (Morgon?)

2010-02-12 • 12:43:52
Min tjej läser inte min blogg.. Och jag beundrar henne på riktigt för detta. Faktiskt. Jag tycker det är både klokt och moget. Och jag hade velat agera precis likadant om hon hade en blogg.. Men jag i min tur hade å andra sidan aldrig klarat av det.. Vad jag menar är att jag tror att det är klokt att inte läsa sin partners blogg. Det finns för många risker för missförstånd, svartsjuka och annan skit. Särskilt när man skriver så pass luddigt som jag ändå gör ibland.

Men självklart finns det ju någonstans där skon klämmer. Ja. Vad är då det? Jo, hela hennes jävla umgängeskrets läser istället min blogg och har nu gjort det i åtskilliga månader. Och vad är det med detta då? Jo, visst. Det är väl fine att dom läser här. Dom är så välkomna så att titta in här om dom inte har något bättre för sig. Vad jag dock stör mig lite på är att dom säget åt henne så FORT det är något dom tycker att hon ska läsa. Och visst, det kan man väl OCKSÅ förstå. Absolut. Så hade jag också gjort för mina vänner. OM jag nu läste något jag tyckte verkade misstänksamt eller så...

Men deras beteende är lite överdrivet. Det blir liksom så att om jag skriver "Jag åt en banan till frukots idag!" i ett inlägg.. Ja, vad händer då? Dom springer till henne och säger "Nemo åt en banan till frukots idag! Du måste läsa det inlägget!". Ja, alltså.. Inte riktigt exakt så här såklart. Men ni förstår vad jag menar. Jag tycker det hela känns lite överdrivet och jag gillar inte denna känsla av iaktagelse. Såå....Nu vet ni det tjejer!

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0