Tisdag.

2010-02-02 • 15:25:13
Dagens ben och mag-pass tog musten ur mig totalt! Visserligen som alla pass gör nu i början, men ändå! :) Haha. Ett under att jag lyckades gå från gymmet till T-banan efter då benen kändes som låspris-spaghetti.. Helt svaga och vingliga. Haha. Anyways. Denna underbara måltid gjorde jag mig när jag kom hem:



Good shit, huh?

Nu sitter jag bara hemma och väntar på att Robin ska lämna besked om han kommer eller inte. Lite hinder och komplikationer har givetvis dykt upp... Alltid väldigt veligt och osäkert när han kommer.. Till och från. Men va fan! No offense till honom! För det är nämligen LÄTT värt mödan OM han nu kommer. Håller alla tummar jag har :)

En annan ganska anmärkningsvärd sak när det kommer till träning är att det påverkar verkligen psyket positivt. Även om jag sitter i en ganska pissig situation i mitt liv just nu så mår jag helt okej. Visst, fine.. Jag har inget jobb, jag bor hemma och ja, jag borde i princip må piss och vara självmordsbenägen :) Men faktum är att tränandet har redan höjt mitt humor. Mitt psyke. Jag är mycket piggare och gladare på mornarna. Det är en jävligt skön känsla faktiskt. Redan liksom :) Det motiverar en bara ännu mer att köra vidare med detta!

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0