En Fredag kretsad kring Svensk film

2010-02-13 • 16:05:16
Gårdagskvällen blev till en början smått kaotisk med en stor floppvarning men utvecklade sig senare till att bli helt fantastisk faktiskt. De stora sällskapet gick på premiären av "Farsan" och det visade sig vara en riktigt skön rulle. Rolig, smått gripande och allmänt sjukt skön bara. En soft film helt enkelt! Gå och se! :)

Efter filmen bar det av back to my place. Jag och E köpte tacosindigrienser och bullade upp för en riktig myskväll vilket det också blev. God Mat och en sjukt bra film i form av den svenska klassikern "Tillsammans". Fy fan vilken bra film det är förresten! Man glömmer ofta hur sjukt bra den är men den är verkligen fenomenal. Den har verkligen ALLT. Humor, allvar, sorg, glädje. Ja, shit alltså.. En riktig toppenfilm.. Och kvällen blev till slut en riktig toppenkväll med andra ord :)

Jag följde E till tuben runt 12-snåret imorse då jag tänkte att jag i samma veva kunde dra till gymmet.. Men då kom jag på att mitt mongogym öppnar först klockan 15.00 på Lördagar.. Så det sket sig där. Så när vi kommit till t-banan fick jag bara vända och gå hem igen :) Snopet. Blir istället till att dra över farsan snart och skriva ut alla dessa CV:s. Sen får jag se om jag pallar gå ut i butiker och lämna ut det idag, i morgon eller nästa vecka. We´ll see about it.

Kvällen i ära inleds med middag med efterföljande Melodifestivaltittande hos pappsen runt klockan 19.00. Andreas Johnson är fan det enda intressanta namnet ikväll efter att ha ögnat igenom startfältet. Riktigt lamt verkar det i övrigt vara.. Nåväl!

Efter Schlagern så bär av mot Nivå22 där det ska knäckas färska dumheter med Gayen :) Några öl och lite skitsnack... Lite catching up! Sounds like a plan, doesn´t it?! :) Nice! Blir faaan ingen utgång dock. Finns varken ork, pengar eller motivation till det :) Så efter Nivå så blir det hemgång!




A Part of your mind
Postat av: m

nemo, det är inte riktigt okej å dra över sin farsan ...

2010-02-13 • 17:52:19
Postat av: Heidi

Reagerade jag med. Drar du ofta över farsan?

2010-02-13 • 18:57:56
Postat av: Alexander

Kul att man inte är bjuden.

2010-02-13 • 20:22:13
Postat av: Anonym

Fräscht att smacka på sin farsa, gör ni det ofta?

2010-02-15 • 13:21:45

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0