Decenniets utgång coming up! Collage-oskulden is about to ryka big time! Inga hämningar - All in på Freeedag!

2010-02-23 • 12:38:12
Japp. Så nu vet ni det mina kära läsare. Som om ni vill träffa mig, prata med mig, krama mig, slå mig, hylla mig, dissa mig, hälla en drink över mig, ge mig en örfil, fisa på mig eller bara lattja upp en dans med mig - Ja, då vet ni vart ni kommer finna mig. På Collage på Fredag! Eller om ni vill göra något av dessa saker i lite mer blattig, luffig och underklassig miljö så går det också bra att göra det på Nivå22 innan! För där kommer vi nämligen att förkröka :)

Varför det då undrar ni?
Varför Collage först nu? Jo men nu är det såhär att min käre vapendragare Gayen jobbar med en av cheferna där så han lattjade VIP-lista vilket innebär före kön och fritt inträde hela kvällen. På en löningshelg och allt! Icke fy skam va?! Nej, precis. Känns riktigt soft måste jag få säga! Och jag har alltid velat besöka Collage men det har helt enkelt aldrig blivit av. Mest då främst pga att jag hört att det är alltid är svinlång kö där.. Och för att jag alltid priorterat Nype före.

Men nu så! Nu är det andra bullar!
På Fredag smäller det! Jag, Alex och Gayen ska ge detta ganska omtalade ställe en rejäl chans nu! Vi ska göra en riktigt fet helkväll out of it! Och OM jag ska ladda upp! OM jag ska vara taggad! Jag ska gymma stenhårt hela veckan, äta riktigt bra kost och sen blire sola på Torsdag.. Ska även försöka hinna med att klippa mig och färga håret också! Om pengar och tid finns! Så målet är att vara snyggare och mer taggad än någonsin på Fredag!

Gayen fick också en helt lysande Idé om att vi skulle göra ett event angående det hela.. Som bara vi tre skulle ha tillgång till! Haha. Och jag var inte sen med det! Eventet finner ni HÄR. Då kom Alex på idén att vi skulle göra en hemsida BARA för denna utgångs skull! Haha. Ja, sagt och gjort. Alex fixade biffen. Hemsidan finner ni HÄR. Sen blev det även en blogg angående utgången också av bara farten.. Bloggen finner ni HÄR. Finns även en kontaktperson ni kan maila till om ni undrar något om utgången... Om ni vill göra det klickar ni bara HÄR.

Vi har så mycket liv! :)

A Part of your mind
Postat av: Anonym

fixa en twitter också :)

2010-02-23 • 19:33:25
Postat av: Valentin

Höll på med det. Men jag tappade all lust när dem sparkade ut vår artikel om "fredagen" på wikipedia...

2010-02-23 • 20:51:45

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0