Lördag.

2010-02-27 • 15:48:40
Gårdagen var riktigt lyckad måste jag säga! Vi inledde på Nivå22... I vanlig ordning så var tempot ganska cp-skadat.. Shots, drinkar, alkoläsk och öl till höger och vänster. Vid 12-rycket så drog vi mot Collage. Collage var fräsht och roligt. Vi dansade, shottade och flippade ganska rejält.. Uppenbarligen lite FÖR flippade enligt vakterna eftersom dom runt halv 3 tiden beslutade sig för att slänga ut både mig och Alex. Haha. Så var man 18 år igen då :)

Slaggade på Värmdö hos Gayen. När jag drog därifrån i morse så gjorde jag quick visits hos två av mina absoluta favoriter från förskolan. Först hos lilla Alexander och sen hos Gabriel. Underbart fina kids! Blev en väldigt kort stund hos Alexander eftersom hans bror Anton fyllde år och dom precis skulla ha kalas... Men jag satt flera timmar hos Gabriel och snackade med hans päron. Vi pratade om allt mellan himmel och jord! Riktigt trevligt faktiskt! :) Dessa föräldrar och kids är verkligen ovärderliga för mig :)

Fan vad jag älskar roliga utgångar förresten. Det är inte ofta det är riktigt roligt på krogen men igår hade jag faktiskt jävligt kul. Jag älskar när man kommer in i det där flowet. Man bara glider runt och är kung. Man dansar, pratar med folk och är allmänt skön bara. Love it!

Gårdagens outfit:




A Part of your mind
Postat av: Nadia

Tack för titten Nemo, får se till att det blir en liten längre stund nästa gång!

Stor Kram

2010-02-28 • 07:55:08

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0