Jag önskar dig all möjlig lycka fina du <3

2010-02-18 • 19:49:21
Det finns en tjej där ute som jag tänker väldigt väldigt mycket på. Det är en gammal bekant sen mååååånga år tillbaka. Faktum är att hon var kär i mig när vi var typ 10 år gamla... När hon blev äldre kom hon även att bli en av min storasysters allra bästa kompisar. Dom red ihop och har alltid sedan dessa unga år haft en väldigt tajt och bra relation. Jag har aldrig haft en riktigt relation med henne egentligen mer än en flyktig bekant relation. Vi har hälsat artigt och pratat lite grann när vi setts och så men inget mer än så liksom. Vi har många gemensamma vänner samt att vi har syrran gemensamt. Men vi har liksom alltid haft ett gott öga för varann. Varför tänker jag då så mycket på henne i dessa tider? Det ska jag berätta för er. Eller vänta, det får hon berätta själv istället... Det blir bättre så. Ni finner hennes blogg HÄR!

A Part of your mind
Postat av: Anonym

that was i skinny bitch I tell you...

2010-02-19 • 06:50:24
Postat av: Madelene Nylander

Ida som har designat din blogg? ;) Hoppas allt är bra med dig, vi ses i sommar! Kram Mimmi!!

2010-02-19 • 09:55:37
URL: http://madelenenylander.blogg.se/
Postat av: Anonym

finkänslig kommentar iaf:)

2010-02-19 • 12:32:47
Postat av: A

det där va läskigt, på riktigt, shit snacka om berörande

2010-02-19 • 13:36:07
Postat av: Sara

Anade vems blogg som skulle poppa upp =) Jag följer den och den är värd all uppmärksamhet då det handlar om en anmärkningsvärd tjej!

2010-02-20 • 17:03:42

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0