Ikväll ska jag se på min första OS-sändning detta OS...

2010-02-17 • 22:08:42
Inatt spelar Tre Kronor sin premiärmatch detta OS. Tyskland står för motståndet. Klockan 01.30 är det dags.. OS är ta mig fan den ENDA gången då jag kan lägga mitt hockeyhat åt sidan för en stund.. OS är ett undantag. Då ser fan till och med jag på Ishockey! Det blir liksom kul och intressant när foppa, zäta, bäckström, lidström och alla är med. Detta kan bli kul!

Känns dessutom jävligt soft på ett sätt.. Träningspasset idag var grymt jävla hårt så nu sitter jag här mör som en oxfilé... sängen och min röv är liksom som ett nu.. Så bekvämt är det! Och jag tänker inte lämna sängen på hela jävla kvällen nu! Nopp! Msn, facebook, blogg-världen, how i met your mother och då sist men inte minst OS. Det är kvällsschemat det!

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0