En liten förfrågan till er läsare...

2010-02-10 • 23:53:50
Jag skulle vilja läsa en riktigt jävla bra blogg. Helst skriven av en kille. Jag är så trött på alla dessa kassa meningslösa bloggar där ute. De totalt innehållslösa bloggarna som varken är särskilt roliga eller för den delens skull heller gripande/djupa. De där bloggarna som fyller absolut NOLL funktion i bloggvärlden. Usch. Jag skulle verkligen vilja läsa någon blogg som är lite som min. Nu försöker jag inte alls låta divig eller självgod... men ni förstår vad jag menar! Jag söker en blogg som handlar om osäkerhet, känslor, tankar, ångest och ja.. you name it. Finns det någon som kan ge mig ett tips på en sån blogg? Det ska helst vara en kille typ i min ålder som som skriver den. Någon som kan tipsa om något läsvärt? Tacksam för många svar!



A Part of your mind
Postat av: Robin

Finns det någon speciell blogg du stör dig på?

Vet inte riktigt vad du menar liksom. Vill ha exempel!



:)

2010-02-11 • 00:46:34
Postat av: Valentin

Helt fruktansvärt kass ny design!!!!!!!

2010-02-11 • 08:34:59
Postat av: Anonym

nimrodofobi.blogspot.com



Han uppdaterar inte så mkt nu sen en vecka tillbaka men det finns massa läsning bak i arkiven.



2010-02-11 • 12:17:20
Postat av: Patrik

Kan starta en, skulle bli grym

2010-02-11 • 12:18:09
Postat av: karsten

http://mmorganwahlundd.blogg.se/

2010-02-13 • 01:47:35

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0