...För om mig vet ni ju inte redan tillräckligt

2010-02-24 • 18:58:48
Vilken svordom använder du mest? Fan

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Så sent som möjligt.

Var köper du dina matvaror ifrån? Willys om det finns i närheten... Men vårt centrum saknar dessvärre det :( Så jag brukar variera mellan Ica, Coop och Matdags :)

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nej!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Köpa mig en egen stor fet maffig nattklubb i något varmt tropiskt paradis. Där skulle jag sen vara världens bästa och coolaste nattklubbsägare :)

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Faktiskt!

När var senast någon stötte på dig? IDAG!

Vad åt du till middag senast? Ris och mammas Indiska röra - Sjukt värt!

Kan du vissla? Både utåt och inåt!

Tittade du på tecknat när du var liten? Absolut. Fast nu för tiden har jag rätt svårt för det...

Äger du några popband t-shirts? Michael Jackson. Räknas det?

När flög du senast? Januari. Firade ju nyår i England juuu!

Pratar du några andra språk? Ovårdat språk :)

Har du gråtit offentligt? Ja, det har jag. Flera ggr tror jag.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja! Jag vill tatuera mig överallt och pierca tungan!

Vad har du med dig in på bion? Snyggt sällskap!

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Idrott

När sov du senast på golvet? Här om helgen...Icke soft!

Vilken är din favorit drink? Dricker väldigt sällan drinkar... Föredrar verkligen Sambuca och öl. Men måste jag välja så får det väl bli något så tråkigt som Vodka Red Bull. Eller Rosa Pantern är sjukt god men det är väl lite tabu att säga som kille?

Gillar du din boendesituation? With all do respect mummy... Jag vill härifrån!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7...

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Som arbetslös? Inte riktigt va? Mina dagar består mest av tjejen, gymma samt jobbsökande.. Inte fööör stressigt kanske :)

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Väldigt Väldigt ofta.

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23 i Augusti... Sexigt värre... Nja

Tror du på liv på andra planeter? Tror? Nej. Hoppas? Ja, innerligt.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Finns alltid mååånga andra som har det sååå mkt värre.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Absolut. Tror jag... Eller jag vet faktiskt inte. Haha.

Tycker du om att krama folk? Jag älskar det. Killar som tjejer. Vänner som flickvänner. Familj likaså. Kramar är nice!

Äger du en digitalkamera? Nej...Men en iPhone!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Micke Jagger.. Någon street-cyklist någon gång som jag inte minns namnet... Annars då? Måns Zelmerlöw! Jo ja...Tjena Nemo! I wish :)

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, jag blir nöjd och stolt.

Är du mörkrädd? Nej...

En sak som du alltid har med dig? MOOOBIIIIL!

A Part of your mind
Postat av: emil

"Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, jag blir nöjd och stolt."



Hahah

2010-02-24 • 19:17:31
URL: http://emil.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0