Another day in paradise

2010-02-23 • 12:21:06
Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Eller egentligen borde jag förstått att det visst skulle bli så... För som väntat så fuckade kommunaltrafiken upp bandyn så den blev inställd.. Så jag tog mig till gymmet istället. Efter det bar det av hem till E där vi kramades till American Idol :)

Blev väckt klockan 10.00 i morse för att babe skulle till stan och shoppa. Bittert. Men medans hon drog på stan med nån tjejpolare så drog jag till gymmet. Igen. Nu efter att precis avklarat ett bicepts/axel-pass sitter jag här på gymmet och försöker få tag på antingen min bror eller min pappa. Jag måste nämligen skriva ut fler CV:s hemma hos pappa och dessa två är dessvärre dom enda som har nycklar dit... Kan någon av er svara snälla? Hallåååå?!

Anyways.. När jag fått tag på dom och printat ut fler CV:s så bär det av till Farsta Centrum. Har fått tips om att det centrumet är finemang att söka jobb i. Mkt butiker och ett allmänt skönt centrum liksom... Plus att det dessutom går en direktbuss från Högdalen (my home) till Farsta Centrum flera gånger i timmen så jag tänkte, why not? :)

Idag fyller även pappas flickvän år så det vankas lite kalas ikväll. Förhoppningsvis får jag med mig E också. Beroende på om hade tid eller ej :)

Ha en trevlig Tisdag annars mina vänner.

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0