True Story

2010-08-24 • 13:17:52
Jag var hos läkaren idag. Tog massa olika prover... Magen, levern, blod och ja.. Typ allt. Testade snoppen också när jag ändå var där. Det är inte så att jag mår sämre idag än de senaste dagarna, det är bara snarare så att jag blir ju inte frisk.. Så jag tänkte att det är lika bra att ta tag i det och se vad problemet är. Det känns bra. Inväntar provsvar nu... Återbesök om en vecka!

Dagens höjdare: När läkaren pillade mig i röven. Jag har ju haft magproblem nu i 6 dagar sedan jag kom hem från Sunny och då var detta enda lösningen. Hon var inte blyg ska jag säga er. Grävde bra i min bakdel. Fresh? I know. Väckte minnen från när jag åkte hem från Sunny Beach 2009... Förra sommaren. Detta läkarbesök väckte osnygga flashbacks från då.

Då var det nämligen så att när jag mellanlandade i Ålestund i Norge. Ja, då tyckte tullvakterna där att jag såg så sliten ut så att dom bad mig först att öppna min väska. Väl i väskan hade jag ju faktiskt 5 liter Vodka som resulterade i att jag fick pröjsa 2400 norska kronor i tullavgift eftersom man bara får ta in en liter vodka i Norge.. Men som om det inte var nog med det. Nej nej! Dom trodde även att jag var hög. Så vad fick lilla Nemo göra? Jo, jag fick klä av mig helt naken. Jag fick ställa mig framför dom och sära på benen medans dom grävde i mitt anal för att hitta knark. Riktigt mysigt och bekvämt ska jag säga er...

Så med facit i hand fick jag alltså pröjsa 2400 norska kronor för att 2 norska gubbar skulle få pilla mig i skitan. Plus att dom tog mina 5 Vodka-flaskor. Fett värt? Ja, men eller hur!

Viktig fotnot dock: Läkaren var en GRYMT skön typ. Förmodligen en av dom bästa och skönaste jag haft å göra med!



Ja, som ni vet så rasar det för tillfället in vänförfrågningar och mail från massa okända människor.. Här är en av dom. Men detta är ju inte vem som helst! För är det möjligtvis min första groupie?!


F




Första klippet från press-releasen igår:



A Part of your mind
Postat av: Anonym

hahhahahha :D

2010-08-24 • 13:27:27
Postat av: willé

haha, sääääg inte att han är äcklig:P

2010-08-24 • 14:07:56
Postat av: Love

Haha, knappt sliskig ju.

2010-08-24 • 14:19:37
Postat av: Jon

Sugen?

2010-08-24 • 15:16:41
Postat av: robbah

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH det här va ditt bästa inlägg på länge Nemk :) tummen upp för ditt nyfunna kändisskap!

2010-08-24 • 15:19:54
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs
Postat av: Valentin

Du pratar för fort när du blir ställd på plats. Du måste tänka på att lugna när du får en mick i fejset. Synd att dem tog med så lite snack från dig...

2010-08-24 • 19:20:07
Postat av: kirunabo

Hahaha, det är ju fan jocke salmi! En jävla lirare som gillar att kolla när hockeykillarna duschar.

2010-08-24 • 22:06:46
Postat av: emil

Haha, jag fattade typ en tiondel av vad du snackade om på slutet i klippet. "Asså jag liksom asså jag ba asså jag vet inte jag asså nä du vet hihi asså"



Men du har ju ett episkt citat där iaf. "Jag gör det här för att ligga med så många tjejer jag kan, vad fan tror ni?" och så värsta smajlet på det. Ha!

2010-08-24 • 23:40:08
URL: http://emil.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0