Som födelsedagspresent av 5 pers i crewet fick jag en valfri tatuering...

2010-08-17 • 20:52:16


Blomman är en "förgätmigej" och innebörden av denna blomma är "Glöm mig inte". Jag valde att skriva alla mina syskons namn runt omkring den. Denna tatuering symboliserar deras betydelse för mig. Dvs allt. Att även om jag blir en pinsam misslyckad idiot hela mitt liv så hoppas jag innerligt av hela mitt hjärta att dom alltid kommer finnas där för mig. När jag säger det såhär så kan tatuering ses som självömkande och självisk men det är inte meningen. Meningen med det hela är att bära fram min familjs betydelse för mig. Jag älskar alla mina syskon gränslöst och jag hoppas att dom aldrig glömmer mig. Att dom alltid kommer finnas där för mig - Precis som jag alltid kommer finnas där för dom när dom behöver mig.

Ni som känner mig kanske undrar varför inte min moders namn får vara med. När vi är så extremt tajta som vi ändå faktiskt är... Låt mig förklara varför. Det är främst för att det känns så fitttigt att ta med alla familjemedlemmar utom pappa. Visst att jag och min pappa har en väldigt jobbig smått katastrofal och komplicerad relation till och från.. Men att hålla honom utanför på ett sånt här sätt. Det känns verkligen inte soft eller rättvist nånstans... Men om våran relation nu artar sig och håller i sig på ett positivt sätt så.. Ja, då finns det ju alltid 2 kvistar över längst ner på blomman för mamma och pappas namn i framtiden :) Inte sant...?

A Part of your mind
Postat av: Valentin

Kan inte jag få stå på den där lilla söta grenen längst ner :]

2010-08-18 • 22:56:24
Postat av: Natan

"Gayen"

2010-08-19 • 01:13:26
Postat av: anna

Gu va gullligt gjort :)

2010-08-20 • 09:51:58
URL: http://annalundh.se
Postat av: Haake.

En bra present där kompis! Den vart fet.

2010-08-20 • 14:52:19

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0