Lägesrapport.

2010-08-11 • 17:42:18
Jag är i Sunny Beach. Fråga mig inte varför men det fick bli så. Åkte till Oslo efter TV-inspleningen och sen direkt till Sunny Beach.. Och här har jag nu varit i två veckor. Två sjukt händeserika och galna veckor. På gott och ont. Precis som vanligt här nere... Det är himmel eller helvette här nere. Självklart mest himmel men ja, ni förstår.

Allt är som en vision här nere. En dimma. En dröm. Det känns inte som verklighet allt som sker här nere. Säsongen är folkmässigt bättre än förra året men ändå inte lika rolig. Crewet är sämre och dom riktigt starka personligheterna lyser med sin frånvaro. Det är lite segt.

Vädret då? Fy fan. Ni skulle bara veta. Värsta värmeböljan på många år säger Bulgarerna här nere. 42 grader varmt var det igår. Och då ska ni veta vad mitt jobb går ut på... Jag står alltså på Cross som det heter. Sunny Beach populäraste punkt. Där flest människor vandrar. Där står jag 8-10 timmar om dagen och kränger biljetter till Pub Crawls, Beachfester, Konserter och annat. Och tänk er kröka på detta... Man är lagom snurrig i skallen när man är off work alltså. Fy fan. Galet krävande just nu. Värmen tar kol på oss.

I förregår giggade Vengaboys live på klubben. Förmodligen Europas pinsammaste "popgrupp". En av medlemmarna var sjuk och en var utbytt. Så vad dom ställde på benen var alltså 2 orginalmedlemmar, en stand-in och ja.. En lucka. Så deras korografi som dom haft i 10 års tid som är ämnan för 4 peroner blev helt fuckad.. Liksom hela uppträdandet. Katastrofalt dåligt. Skägg alltså.

I morgon blir det andra bullar. Basshunter kör på klubben. Utan tvekar säsongens bästa och roligaste live-gigg. Säga vad man vill om hans musik men underhålla kan fan snubben. Äkta charter-musik och sjukt lättsålt. Lätt en av säsongens roligaste dagar. Me like!

Jag skrev förresten Viking-historia igår. Bröt nya limits. Svepte en val (6 shots i ett glas) med After Shock. Vanligtvis brukar vi dricka en val fisher varje morgon för att komma igång innan jobbet.. Men fisher är knappt 20-25%... Aftershock är 40 hårda jävla procent. Tror ni jag blev snygg efter? Allt är HELT svart efter detta. Och idag är den första dagens i Sunny Beach historia då jag är riktigt jävla bakfull. För i vanliga fall blir man inte bakis här nere.. Bara seg. Men idag är jag sjuuukt bakfull. Mår skit. After Shock-val... En gång - Aldrig mer.

A Part of your mind
Postat av: Anonym

"Vanligtvis brukar vi dricka en val fisher varje morgon för att komma igång innan jobbet."



alkisvarning..?



"Jag har inga problem, jag dricker bara några öl för att komma igång på morgonen..."

2010-08-17 • 16:51:38

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0