Lägesrapport från den förlorade sonen.

2010-08-19 • 12:15:12

Hemma igen. Sthlm. Sverige. Kom hem igår eftermiddag och söta Sara hämtade mig på flygplatsen. Tusen tack vännen. Igår kväll så blev det filmkväll med Leo och Gayen. Såna där små kvällar som kanske inte låter så märkvärdiga men som ändå är så otroligt värdefulla när man varit borta såhär länge. Skön kväll helt enkelt.

Nu sitter jag hemma hos Gayen och kollar på How i met your mother med Leo. Gayen är på jobbet medans semester-Leo är här med mig.

Min kropp bär på en skum känsla. Jag känner mig svag, sänkt och fryser lite. Jag ska nog glida förbi sjukan nån gång i veckan och göra en grundundersökning. Även om den kanske (förmodligen?) kommer visa saker som man kanske inte vill se så känns det otroligt nödvändligt i detta nu.

Idag då? Ett break nu ett tag från fest iaf. That´s for sure. Ska försöka terrorisera min kropp med litervis med vatten kommande dagarna samt börja träna igen. Måste rensa min stackars kropp från sommarens allt smuts. Men vilken jävla sommar det har varit sen då. Herregud. Helt sjukt om man tänker tillbaka på det.

Eventuellt blir det bio med E, Mitt lilla ex. Jag MÅSTE se "Inception". Filmen som ALLA hyllar och höjer till skyarna. Hoppas det infriar de galna förväntningar jag har på den.

Trevlig dag vänner.




Och ja, jag saknar dig.
Du bor 50 mil för långt bort.


A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0