Kvällsupdate.

2010-08-23 • 16:25:18
HEEEEEEEEEEEEEEEEJ! STILL SICK!


Dagen i ära har gått bra... Eller ja, bra med tanke på hur jag mår fysiskt. Jag har så jävla ont i magen.. Men nu har jag iaf skaffat mig en läkartid. 11.00 på Stureby Vårdcentral i morgon bitti. Viktigt. Lite jobbigt med alla intervjuer och allt fotande idag när man svettades och hade sån jävla magknip.. Men jag genomled det. Det var faktiskt ganska nervöst, roligt och lite spännande. Mycket "Sex och skandal"-frågor blev det ju givetvis men det var ju väntat och andra sidan.

Nu har vi ett några timmars break från 15-18. Alla dom som inte bor i Sthlm ska installera sig på sina hotell medans jag åkte hem till mamma för vila. Jävligt glassigt med betald taxi både från Pressgrejen hem till Högdalen nyss och sen från Högdalen tillbaka till Kanal 5 huset vid halv 6. Svårt att klaga då. Väl på plats på Kanal 5 vid 18.00 så ska vi gemensamt se Episode 1 av "Kungarna av Tylösand". Nervöst? Spänt? Nojig? Roligt? Taggad? JA!!!

Där kommer dom även bjuda alla deltagare på middag, alkohol och skit. Åh. Fatta vilken fet beslutsångest jag har angående kvällen. Alla deltagare ska ut och härja efter vi kollat. Väntas världens jävla utgång. Men jag har sagt åt mig själv att jag ska banga. Pga anledningar jag inte ens behöver nämna.. Och faktum är att jag tror faktiskt jag kommer klara det. Den vanliga Nemo skulle inte klara det men den vanliga Nemo is long gone. Jag ska se premiäravsnittet, äta en god middag och sen åka hem bara. That´s it. Tror ni mig inte? Vi får väl se vem som bloggar ikväll HEMIFRÅN :) And that´s a promise...

Någon skrev en någon dryg kommentar på nåt tidigare inlägg i stil med "Du är inte fucking Elvis. Du är bara med i en jävla skit-serie". Ja, jag vet att det bara är en liten dokusåpa.. Men du verkar inte fatta hur jävla dokusåpa-kåta Svenska människor är.. Serien har inte ens börjat en. Trailern börjar liksom IDAG.. Och jag har ändå trots detta haft MINST 10-20 nya friend requests i flera dagar i streck nu från total okända människor.. Pojkar i 13årsåldern typ. Det är sjukt.

Sjuk sak nummer 2 - Jag citerar mitt eget mail till Gayen on this one:

"Redan nu så skriver massvis med folk som jag antingen:

1. Inte ens känner
2: Är smått/knappt bekanta med
3. Är ovänner med

Haha. Dom skriver liksom på ett sätt som att "vi är polare".. Men vad tror dom? Att jag har pengar? Vad kan dom få ut med att skriva med mig? Hahaha. Så jävla sjukt.. För en sån här jävla pajas serie.. SOM INTE ENS BÖRJAT SÄNDAS ÄN. Sverige asså.. Märklig mentalitet.."


Och han svarade något i stil med "Ja, så är det. Svenskar är så sjukt kåta på pengar och kändisskap". För så är det verkligen. Det är skrämmande. Vilka är alla dessa människor och vad fan vill dom mig?!


Fan, såg förresten att Norge fått nys om serien också. Det var som fan. HÄR och HÄR minsann. Norges största tidning dessutom. Nu säger dessutom säkra källor att skiten eventuellt ska sändas där också.. Ja, herregud.

Nu böjar det dessutom märkas att allt börjar rulla igång.. Inte minst på statistiken:



Och jag som inte ens fått min blogglänk på Kanal 5 ännu.. Men den skulle komma upp inom närmsta dagarna sa dom idag. Fan va soft! En direktlänk till min blogg från Kanal 5s hemsida! Guld värt ju. Kanske borde man äntligen ta tag i det där "tjäna pengar på din blogg"-skiten som alla alltid tjatat om. Jag har ju aldrig orkat göra det.. Och ska man göra det någongång så är det fan i mig nu alltså...


Två bilder från idag.
Nummer 2 är på mig och deltagar-James:





Suck. En annan sak. Hur ironiskt är det inte att den första gången då jag tar av mitt iPhone fodral längre än i 2 minuter.. Ja då tappar jag den givetvis i asfalten.. Snyggt. Snygg spricka. Jävligt sexig. Finns det en gud? I didn´t think so.


Och förresten! Släpptes idag! Här har ni äntligen den officiella trailern och introt till "Kungarna av Tylösand":






Update 21.00:

Mohaha! I told ya! Jag lät bli att följa med gänget ut.. Jag klarade det! I did it! Wihuuu! Och ja, jag ska faktiskt erkänna att jag är lite stolt över mig själv. Faktiskt. Medans dom andra hällde i sig Smirnoff Ice och annan finsprit så satt jag där och surpla ramlösa till middagen. Haha. Men men.. Nog om det. Nu till det intressanta. PILOTAVSNITTET! Fy faaaaan vad bra det var! Asså detta säger jag helt ärligt..  Jag har aldrig sett ett program med ett sånt tempo. Så mkt spårat. Det hände saker hela tiden.. Och det var liksom inte Paradise Hotell. Det var inte tråkigt. Inget manus. Inget var bestämt. Detta var liksom rent, spontant och ja, liksom humor. Detta var underhållning. Man skrattade hela tiden. Det var otroligt roligt och jag längtar verkligen tills ni också får se det! Visst gör/säger man en del som i folkmun skulle kallas "pinsamt" men allt är egentligen bara roligt. Allt är med glimten i ögat. Allt är liksom underhållning. Så blir inte detta en succé alltså.. Ja, då äter jag upp en gammal bäver. För det kmr de bli till 110%. Allt annat är otänkbart. Låter jag divig och självsäker? Det hade ni också varit om ni hade sett det! :)


Nemo med ett smile på läpparna går till sängs!

A Part of your mind
Postat av: Sean

Måste ni ha sånna där larviga nicknames som Jersey Shore också.. Visst, Jockiboi och Maskinen men 6/8 behöver väl inte ha det precis som den ovannämnda.. Men men. Verkar ju soft i alla fall!

2010-08-23 • 19:41:07
Postat av: Anonym

You look like a Persian club owner. Tacky, tacky, tacky!

2010-08-23 • 23:09:48
Postat av: Anonym

Haha, stay strong. Jag är inte ens känd men snap så mycket smör jag fått höra sen jag började jobba med det jag gör.

2010-08-24 • 10:04:36
Postat av: madelen nylander

Ååh, varoligt att du och Ida ska vara med på tv!!:) Ska kolla på det nu när ni är med!!!!

2010-08-24 • 16:19:16
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0