Farväl Linus. Tack för allt <3

2010-08-30 • 16:33:12
Vi sålde Petter för två år sen och blev bottenlag i Allsvenskan.
Vi sålde Charlie i fjol och åkte ur, och nu Linus...


Vi säljer vår stolthet. Vår Allsvenska plats. Vårt allt.

Men vi är inte Djugården. Vi är inte AIK. Vi är inga jävla medgångssupporters. Linus är nu på plats i Italien för att skriva på för Genoa. Linus ska spela i Serie A för att konkurera med forna världsstjärnor som Luca Toni.. Förhoppningsvis ställs han också senare i år öga mot öga mot Zlatan i en het Serie A-match.

Men for now känner jag bara sorg, uppgivenhet och ilska.

Det ryktas om en eventuellt deal så att vi får behålla Linus säsongen ut. Det ryktas även om 20 miljoner eller mer för honom.. Medans andra källor säger 5 miljoner. Jag säger så här.. Allt annat än 20 miljoner+ är en stor skandal och fullständigt oacceptabelt i mina ögon. Talangen Linus besitter saknar för tillfället motsvarighet i Svensk fotboll.



Det är med riktigt tunga steg som jag nu åker till Söderstadion. Men att skita i matchen fanns egentligen aldrig på kartan. Som sagt... Den dagen jag blir en medgångssupporter. Den dagen så slutar jag intressera mig för fotboll fullständigt. För dom där jävla asen är det värsta jag vet.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/superettan/hammarby/article7696304.ab


Farväl Linus.
Tack för allt.


Farväl Hammarby IF och de Allsvenska ambitionerna.

A Part of your mind
Postat av: Sebastian Mårts

In case u wanna know så är Linus utlånad till Bajen direkt från Genoa, därav att prislappen är mycket billigare. Han missade bara matchen mot J-Södra.

Forza Juve é AIK per sempre!

2010-08-31 • 10:44:43

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0