Dagens 5 konstateranden:

2010-08-22 • 22:45:44
1. Magin i att springa ensam ute i den mörka sommarnatten och skriksjunga pojkband medans musiken dunkar i ens öron. Wow. Ja, det är fan oslagbart. Idag var det Backstreet Boys "Inconsolable" som stod för äran. Jag skreksjöng denna underbara powerballad för fulla halsar hela vägen genom Högdalens Centrum. Fan vad folk glodde men jag bara njöt. Jag mår sååå bra när jag får släppa loss så. Jag blir mig själv. Jag finner en harmoni som nästan är oslagbar. Oh så underbart! Pojkband <3

2. Ramlösa naturall är det i särklass godaste mineralvattnet.

3. Jag klippte mig idag. Inget överdrivet. Bara jämna & tunna ut lite :)

4. Lillsyster fyllde 19 år idag. Stort Grattis!

5. Jag mår äntligen lite bättre och det är skönt. Skönt att få lämna soffan idag. Men en tripp in till Söder för klippning tog verkligen på krafterna och nu när jag är hemma igen så är jag helt slut... Haha.

Automatiska följdfrågan blir då självklart:

Hur fan ska jag orka en heldag med Press och skit i morgon?
09.30 - 18.00 på finhotell i city...Shit asså.. Återstår att se alltså...



A Part of your mind
Postat av: Valentin

Hälsa gam-nacke och gubbhand =) Men var fan är mage? Juste han satt på mig... =(

2010-08-22 • 23:44:32
Postat av: Anonym

Du kan ju vara den skönaste jag var med om haha

2010-10-06 • 23:02:33
URL: http://eemelievictoria.blogg.se/
Postat av: Emelie

du kan ju vara den skönaste jag vart med om haha

2010-10-06 • 23:04:13
URL: http://eemelievictoria.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0