Bottennapp.

2010-08-20 • 14:02:42
Jag är så svag. Jag har ont i hela kroppen och känner mig så sänkt och klen. Jag är dålig i magen. Jag hostar. Jag snorar. Jag svettas. Jag fryser. Jag har varit yr och svimfärdig. Jag har varit sängliggande sedan i går kväll runt 19.00... Jag försökte gå på bio med Emelie. Men efter 25 min av Inception så var jag tvungen att gå ut. Jag lämnade biografen. Jag mådde helt enkelt för dåligt. Nu sitter jag här.. Försöker bara sova och dricka vatten.. Hela tiden. Men vad är det för fel på min kropp? Vad är de som händer egentligen? Visst är ett sånt här bakslag förståligt efter denna rekord-slitsamma sommar. Men ändå? Jag blir nervös. Lite rädd. Blir det inte bättre innan i morgon så får jag söka upp läkare helt enkelt.. För detta håller helt enkelt inte. Usch. Att vara riktigt sjuk och inte veta vad som är felet. Det är fan det värsta som finns...

I övrigt så har jag nog nått ett bottennapp livsmässigt. Jobbet som jag skulle börja på fick jag inte pga TV-serien. Jag har inget hem. Jag har inget jobb. Jag har inga pengar. Jag är sjuk. Och som grädde på moset lyckades jag ha bort mitt VISA-kort, legg och sommarlovsbusskort på resan hem från Bulgarien. Så ja, jag står här med exakt...Ingenting.

Men missförstå mig rätt. Detta är inget inlägg i "tyck synd om mig"-anda. Är man så jävla dum att man åker tillbaka direkt till Sunny Beach efter Tylösand-grejen.. Ja, då får man fan skylla sig själv. Hur fan tänkte jag där? Min rekord-destruktiva livsstil börjar knäcka mig helt. Hur länge ska jag hålla på såhär? Leva såhär? Jag är ju ingen korkad kille. Jag är inte dum. Fan. Jag sitter just nu i en av dom värsta och mest ansträngda situationerna i mitt liv... Ja, jag överdriver inte. Men som sagt.. Jag har satt mig själv här. Jag är skuldsatt och har i princip ingenting. Jag grät som fan igår.. Jag bryter ihop hela tiden titt som tätt nu i dessa dagar. Jag är otroligt känslig just nu.. Ser jag en fågel som är halt på TV så börjar jag gråta. Jag har nog aldrig haft enklare att bryta ihop än just nu i dessa dagar. Så skör. Så klen. Så liten...

Fick dock precis reda på att du kanske kommer på Torsdag. Ett litet litet ljus i denna miserabla tillvaro. Tack gud. Behöver dig här. Du ger mig lugn. Du ger mig trygghet. Värme. Jag mår bra med dig omkring mig.

A Part of your mind
Postat av: din Chicken Roll

<3

2010-08-20 • 15:59:57
Postat av: Valentin

Nemo som ofta kommer med omtänksamma smeknamn...

2010-08-20 • 16:11:51
Postat av: S

Inte ser hela Inception... fan, då mår man riktigt dåligt.



Varför får du inte jobba på t.ex Systemet (var det va?) för att du varit med i en TV-serie?

2010-08-20 • 20:14:26
Postat av: Nikki

Nu kanske inte mitt svenson liv är så dåligt? Vill du ha jobb? Jag jobbar på SF på sergelstorg kom in där och lämna ditt CV till mig så fixar jag in dig.

2010-08-21 • 11:44:49
Postat av: Anonym

"Jobbet som jag skulle börja på fick jag inte pga TV-serien."



Allvarligt? Ett fritids som inte vill att deras personal knullar och super i tv? Skandal!

2010-08-21 • 17:30:21

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0