Ganska medioker Onsdag.

2010-04-28 • 23:40:22
Fett meningslös och totalt motivationslös dag bloggmässigt. Sitter här med absolut noll on mind. Förlåt älskade vänner. Men aja, dagens konstateranden:

  • Inter - Bayen Munchen i final? Ärlig talat? Italien och Tyskland? Herregud. Suck.
  • Jag MÅSTE raka mig innan imorgon. För skäggig.. Ser inte klok ut i skägg. Det ska fan gudarna veta. Får/kan inte visa mig bland folk såhär!
  • Valborgsplanerna börjar ordna upp sig. Lutar åt fet hemmafest i Sthlm stad som en av bästa bästa vänner hookar. Sweet.
  • 10 dagar kvar... Tills grisen hittar hem till stian :)
  • Eminems nya singel (första singeln från nya plattan) släppts Fredag morgon kl 09.00. Hur mkt ser jag fram emot den? Hur mkt längtar jag? Jag är typ nervös. Shit.
  • Sist men inte minst: SER FRAM EMOT MORGONDAGENS TREVLIGA UMGÄNGE!

God Natt folks.

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0