Ett samtal.

2010-04-19 • 18:33:55
Just när man mer eller mindre hade spikat Sunny i sommar... Just när jag liksom hade spikat med mig själv att after all köra på alterntiv 1 i mitt beslutsångestblogginlägg - Åka ner redan den 8:e Maj. Just eftersom att jag förmodligen nu bara får jobba på förskolan April ut...

Just då så ringer dom från Systembolaget och vill ha mig på arbetsintervju... Så jag ska dit på intervju nu nästa Torsdag på Systembolaget vid centralstation. Kul? Ja, absolut. Tror jobbet i sig kan va rätt soft. Men det komplicerar ju det hela så jävla mkt bara... Nu dyker all beslutsångest upp igen. Alla val och kval.

Jag vet ju själv att jag borde stanna i Sverige. Det är inget som är nytt för mig. Min kropp börjar gå sönder och en sommar till i paradiset kan egentligen bara sätta ännu sämre och värre spår i mig...

Jag får helt enkelt gå på intervjun och lyssna på vad dom har att säga. Jag vet ju faktiskt ärligt talat inte ens om det är en fast jobb/heltids tjänst intervju jag går på eller om det bara gäller extrajobb... Får luska mer i det, och sen ta ett beslut utifrån där.. Och ja, visst, intervju.. Men jag vet ju inte ens om jag kommer få jobbet heller bara för att jag ska på intervju. Man ska ju inte ropa hej förrän man är över bäcken liksom... Om det nu är rätt ordspråk...

BESLUTSÅNGEST - WELCOME BACK!

A Part of your mind
Postat av: Patrik

Hahaha, lagom skön ironi att det var glasbanken som ringer ;D

2010-04-19 • 19:41:14
Postat av: amanda

Gullet, ta det dag för dag. Som du själv säger; du vet ju inte än vad det är för anställning. Gå på intervjun och se vad som händer, när du får besked, börja tänk på det då. Det löser sig ska du se. Det gör det alltid, på ett eller ett annat sätt. <3!

2010-04-19 • 22:30:48
URL: http://oblyg.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0