Efterspel...

2010-04-13 • 22:15:39
När jag var yngre så hävdade jag alltid bestämt att Förspel och Efterspel var exremt överskattat och onödigt. Jag håller fast vid att förspel kan vara ganska överskattat ibland.. Men efterspel är fan sjukt nice. Bara ligga efter och kela lite, pussas och sedan somna in stillsamt i en mysig skedposition.. Det är ju skitnice ju! Man ändrar verkligen smaken med tiden märker jag...

A Part of your mind
Postat av: T

efterspel är de bästa som finns! Så underskattat

2010-04-13 • 23:12:25
Postat av: johanna

att förspel är överskattat och onödigt var nog det dummaste jag hört i hela mitt liv

2010-04-13 • 23:21:54
Postat av: Anonym

Kan inte annat än att hålla med Johanna. Visst att säkert du, och en hel del andra killar får stånd och är redo att ha sex så fort du ser en snygg tjej. Men för mig, och många andra tjejer så krävs det lite mer än en naken kille för att vi ska gå igång..

2010-04-14 • 15:14:50
Postat av: Anonym

"min son, tänk på att vara romantisk. spotta före. det kallas förspel."

2010-04-14 • 21:22:01
Postat av: Systern i ost

"Jag håller fast vid att förspel kan vara ganska överskattat ibland.."

och precis DAR forlorade Nemo mojligheten att nagonsin fa ligga med nagon av sina blogglasare... 

;)

2010-04-15 • 14:50:47
URL: http://niki.blogg.se/
Postat av: therese

Haha, jag har alltid tyckt tvärtom. Att själva sexdelen som huvudregel är ganska överdriven och ofta onödigt långdragen (något jag så klart inte berättat för personerna i fråga, jag är inte helt hjärtlös).



Och med risk för att låta som alla andra nya "Nemofans" efter Tylösand (men jag är ju knappast bättre än "alla andra" så who cares?) så gillar jag verkligen dig (vad jag sett/läst/etc) och din blogg. Bloggen är otroligt välskriven och underhållande; den har varit ett perfekt sällskap till mig den här förkyldsjuka helgen. Och... ja, det finns mer jag skulle vilja skriva men jag har ingen aning om hur jag skulle kunna uttrycka de sakerna i ord så jag kan inte säga mer än Tack för en underhållande person och blogg.

2010-10-03 • 17:15:38
URL: http://annuendag.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0