Söndag

2009-12-13 • 17:05:23
Vill ni göra mig en tjänst? Ta fram ett ordbok. Slå upp ordet "Sliten". Så tittar ni noga. Vad ser ni där? Ja, precis. En bild på mig. Herre min damsugare vad jag är trött! Helt utmattad! Helt färdig som artist! Hård, rolig och händelserik helg blev de i vilket fall. Vi gjorde Örebro på Fredagen och Linköping (Hmm..nåväl..Mjölby) på Lördagen. Road trip is the shiit!

Det blir riktigt tidig läggning idag så man är pigg and fresh på jobbet i morgon. Big importent week coming up. Mkt som händer. Roligt, spänt och självklart ganska nervöst. Men mest bara jävligt intressant och spännande.

Tusen tack till alla fina små söta sms som ramlat in under helgen från föräldrar.
Betyder otroligt mycket ska ni veta. Många kramar till er alla.

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Jag var exakt likadan som dig för ett år sen men tro det eller ej, det har släppt. förhoppningsvis kommer du också komma till det stadiet då det sakta men säkert släpper. det jag känner mest igen mig i är din kräsenhet, att du letar fel på tjejerna. jag letade efter alla möjliga fel på mina killar. sjukt frustrerande, men en dag. träffade jag en kille och jag letade inte längre efter fel. ett mirakel. Jag hoppas du kommer till det stadiet också, för jag förstår hur du känner dig.

kram

2009-12-13 • 19:05:27

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0