Sexiga Sorgliga Söndag.

2009-12-20 • 15:23:44
Ganska värdelös helg. Det gör självklart lite ont att säga det men det är fan sant. Ute i Fredags och hemmafest igår men ingen av kvällarna var något att hänga i julgranen. Av olika anledningar som vi inte behöver gå in på.. Tråkigt självklart. Ovärt. Suck. Men jaja, whatever.. Söndagen är här och nu ska jag bara istället fokusera på att fullfölja mina tre sista dagar på jobbet på bästa möjliga sätt.. Fokusera på att göra ett bra snyggt avsked där. Det kommer bli jobbiga farväl till kollegorna, föräldrarna och inte minst barnen... No doubt about that! Sen efter det väntar skräcken. Skräcken som kallas arbetslöshet. Vad ska jag göra? Vad vill jag göra? Orden ekar i mitt huvud. Svaret ekar lika högt:

INGEN ANING!





Eftersom jag bara varit förälskad i tre tv-serier i mitt liv (Vänner, South Park & Scrubs) så tänkte jag ge en ny serie en chans idag. Jag ser här hemma att säsong ett av "How i met your mother" ligger i vardagsrummet... Förmodligen lillsyrran som skaffat/lånat den av någon. Jag har hört mycket gott om den serien. Så nu ska jag fan ge skiten en chans! Någon som sett den? Är den kunglig? Har för mig att Emil sagt att den är jävligt bra.. Och han brukar ha bra smak när det kommer till TV-serier.. Då han också älskar South Park, Vänner och Scrubs :)

Så nu kör vi! "How i met your mother"-maraton coming up!

A Part of your mind
Postat av: Macke

Den är hur skön som helst. Du kommer älska den, jag såg säsong 1, 2 och 3 på två veckor. Riktigt jäkla skön serie

2009-12-20 • 16:47:18
Postat av: emil

Slappt att bara se 3 säsonger på 2 veckor, en annan kollade ju alla säsonger på 1 vecka. Men det är ju ingen tävling och jag vill ju inte skryta.



Men ja, eftersom jag såg hela skiten på en vecka så är det kanske underförstått att den tv-serien inte är asdålig precis.

2009-12-20 • 17:12:55
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Emelie jävel

Barney är kung! En hjälte! Han är vad man kallar en sann förebild! se och njut.

2009-12-20 • 17:31:13
URL: http://emishame.blogspot.com
Postat av: A.

den är fin, jävligt skön serie! tycker du om både scrubs och vänner så varför skulle du inte gilla denna också =)

2009-12-20 • 18:38:23
Postat av: Ben

Jaaa, Scrubs och HIMYM, jaaarå.

Ända rätta!

2009-12-20 • 20:36:50

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0