Pappa - Humor sedan 1988.

2009-12-19 • 17:37:48
Året är 1988. Mamma kommer hem från handlande. Pappa står i köket med en blöja fullt med brunt gegg i. Han äter av gegget. Han säger till mamma "Karin! Kom hit och smaka lite! Det är något fel på Nemos bajs. Det smakar jättemärkligt!"

Mamma tappar hakan. Hon får en chock. Hon finner inte ord. Såklart.

Men vad hade busiga pappa gjort? Han hade bakat negerbollar och lagt halva smeten i en blöja.. För att spela mamma ett spratt. Höhö. Lustigkurre min far var back in the days.




Jag tycker inte det är jättenice att jag konstant har påsar under ögonen. Vad beror sånt på? Sömnbrist? Eller bara på allmänt osunt levende? Någon som vet? Snyggt är det ju då inte iaf. Där är vi fan överrens. Annars är jag nyklippt som ni ser. Håret blev väl iaf helt okej? Pallade inte göra några radikala förändringar. Jämnade bara till de lite och tunnade ut. Kände att det räckte.


Nu blir det Fifa och förfest hos Johan och sen hemmafest hos Li!

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Du kan köpa hemmorojdsalva på apoteket och smörja under ögonen så blir påsarna och de mörka ringarna mindre/försvinner. (nej jag driver inte med dig)

2009-12-19 • 19:14:08
Postat av: Patrik

Åk till Åhlens och fråga så hjälper dom dig hitta rätt produkter.

2009-12-20 • 15:05:48
Postat av: AIK - Biblioteksgatan 8 A, 1891

Vet att jag skrivit det innan men måste berömma dig för sättet du skriver på! Helt awesome =)



2010-08-24 • 13:44:05
Postat av: F

Men du har ju inga påsar under ögonen. Du har kuddar :) haha. sådana man brukar få när man ler. Grymt sött enligt min åsikt!

2010-11-06 • 19:23:56
Postat av: F

Men du har ju inga påsar under ögonen. Du har kuddar :) haha. sådana man brukar få när man ler. Grymt sött enligt min åsikt!

2010-11-06 • 19:24:38

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0