När man börjar inse saker...

2009-12-09 • 18:00:39
Jag börjar sakta men säkert inse att jag faktsikt raderade hela min jävla blogg här om dagen. Flera års av dagligt regelbundet skrivande - Rakt ut i rymden. Min känslor, tankar och reflektioner finns nu inte längre. Dom försvann. Helt borta. Forever. Det är ganska sjukt egentligen. Varför sparade jag det inte på datorn iaf? Sparade som ett minne liksom.. Jag kunde ju sammanställt allt till en bok när jag blir gammal. Haha. Jag är fan störd. Men..Jaja, maybe it´s for the best. Men ändå. Tråkigt. Men vi får hoppas att det i framtiden visas att det var värt det.

Vad som också slog mig precis är att jag är arbetslös från och med 23:e December. Det slog mig precis på riktigt. Och det var fan ingen munter känsla. Det känns allt annat än roligt. Jag sitter liksom på en del fasta månadsutgifter trots allt.. Så jag MÅSTE skaffa mig ett nytt kneg. Det blir helt enkelt till att börja om från noll. Söka massa jobb. Eller ska jag hoppa på säljjobbet hos sköningen Nikki? Jag vet inte. Är lite liiite sugen på det. Det kan jag inte förneka. Mest för att Nikki är en så grymt skön tjej och en skönare chef än henne kan man fan inte få! Men mår jag tillräckligt bra för att eventsälja just nu? Är jag inte för deppig för sånt just i detta nu? Jag vet inte. Time will tell...


A Part of your mind
Postat av: Fian

Har inte blogg.se en backup på alla dina inlägg? Ring och fråga dem imorgon! Jag vet att andra har det...

2009-12-09 • 19:26:29
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/
Postat av: Nikki

You just made my day ;D

2009-12-10 • 12:43:13

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0