Monday

2009-12-21 • 18:48:32
Idag upplevde jag min jobbigaste, vemodigaste och den överlägset mest tårfyllda dagen någonsin på förskolan. Alla dessa möten med föräldrar som ville säga farväl knäckte mig fullständigt. Tror jag seriöst fällde några enstaka tårar öppet 3-4 ggr under dagen... Jag är så jävla blödig när det kommer till sånt här. Det är lite överdrivet kanske, jag vet.. But still. Jag blir såhär. Fan vad detta suger alltså.. Usch.

Skriver mer angående det hela senare... Nu? Några "How i met your mother"-avsnitt samt grillad kyckling och potatissallad :) Vardagslyx för den snart arbetslöse...

Wopa!

A Part of your mind
Postat av: Anonym

How i met your mother (HIMYM)enklare att skriva ;)

2009-12-21 • 19:13:42
Postat av: Petra ( Elias mamma.

Hej nemo ! Jag tänkte på dig och din situation idag det måste vara jättejobbigt för dig.Jag var lite ledsen över det idag. Det kommer att kännas konstigt att du inte är där när jag lämnar elias på avdelningen efter ledigheten ,elias också förstås.Han trivs så bra nu,tryggt att lämna honom där med er men så blir det väl inte.Hoppas att det löser sig med jobb. God Jul och Gott Nytt År På dig Nemo Hälsningar P.D

2009-12-21 • 19:14:46
Postat av: Nemo

Tack för dina ord Petra.

2009-12-21 • 20:40:09
URL: http://nemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det sistnämna lät riktigt fint. De andra var ju dock inte så topp... fyfan.

2009-12-21 • 21:56:11

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0