...man ska ju ta sig hem också.

2009-12-10 • 21:15:20
Jag bokade precis min hemresa från London till Sthlm. Jag flyger hem den 6:e Januari.. Vilket gör att jag blir där borta i 10 dagar. Värt. Vet ni vad den kostade förresten? 100 kr. Det kan man ju faktiskt leva med. Ryan Air. Inte de dyraste flygbolaget precis. Inte svindyrt direkt. Där måste vi fan vara överrens. Sen får man väl dock säkert sitta i en trång fattig gammal mögglig ministol med en autistiskt babblig skolklass från japan runt omkring sig. Men sånt kan man ju och andra sidan leva med :)

Det knasigaste med detta?
Det faktum att jag betalade 20 gånger mer för ditresan än för hemresan. 20 gånger mer!! Ditresan kostade strax över 2000 kr nämligen... Det är helt jävla insane om man tänker på det. Men men... Förmodligen höjer dom väl priserna this time of year just för att folk förmodligen vill spendera Nyår i en storstad eller nåt..

A Part of your mind
Postat av: Anonym

". Sen får man väl dock säkert sitta i en trång fattig gammal mögglig ministol med en autistiskt babblig skolklass från japan runt omkring sig"



Jo så kan de vara, men de är ju ändå lätt värt det för det bara tar 2 timmar att åka till storbrittanien.

2009-12-10 • 22:23:25
Postat av: Anonym

klä på dig som fan och skaffa öronproppar. Cold and noisey as hell! på Ryan alltså, London är bara blött

2009-12-11 • 00:07:12

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0