London över nyår!

2009-12-09 • 20:21:24
London bokat för nyår. Så sinnessjukt jävla underbart. Kan faktiskt inte beskriva det med ord. Det ska bli så vansinnigt roligt och skönt att komma bort. Jag saknar både Matt och Chris som faan. Denna fantastiskt sköna britter! Jag sticker den 27:e December. Har bara bokat en ditresa då jag inte vet när jag vill åka hem. Jag är så obeskrivligt jävla taggad. Så många faktorer som gör detta så grymt! Dessa två killar är helt fantatiska. Helt galna. Helt flippade. Sen har dom lägenhet mitt i London. Dom hämtar mig vid flygplatsen. Och dom älskar mig PRECIS lika mkt som jag älskar dom vilket gör att detta inte KAN bli misslyckat! Sen ska det bli sååå skönt att slippa Sthlm detta nyår. Det var målet med denna nyårsafton. Att INTE vara i Stockholm! Att jag nu även slipper Sverige också ser jag mest bara som en feeeeeeeeeeet bonus!

LYCKA!

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0