Lika som bär?

2009-12-20 • 18:54:35
Bara jag som tycker huvudrollsinnehavaren i "How i met your mother" ser ut som en härlig blanding mellan Zack Braff, Charlie Sheen och Johnny Depp (i sina yngre dagar) ?

Främst då Johnny Depp i sina yngre dagar. Fett lika drag. Kindbenen. Och sen han har ju extrem lik röst med Zack Braff. Röst och stil. Titta bara på ett avsnitt av både "How i met your mother" och "Scrubs" så förstår ni..


I övrigt? Ja, vad säger man? Jag har nu sett dom sex första avsnitten av serien och jag kan ju inte precis påstå att jag är besviken. Det är kvalité rakt igenom. Samma anda som Vänner och Scrubs men kanske inte riktigt samma klass.. Men men! Ändå fett underhållande!

Precis hemkommen från ICA. Coca Cola och OST&LÖK-hjärtan skall förtäras härnäst! Samtidigt som jag färgar håret mööörkt. Mörk mörk brunt. Brukar försöka färga någon gång i månaden så det inte blir ojämnt och flammigt :) Och då passar det alltid bäst att göra det direkt efter man klippt sig.. Smart va? Och framförallt intressant för er kan jag tänka mig? Ja, tänkte väl det! :)

Nu ska jag se sex avsnitt till while i´m färging my hår!



A Part of your mind
Postat av: nelly

mohahaha jag har sett alla säsonger, barney är det finaste som finns vissa stunder.

2009-12-20 • 20:41:05
Postat av: m

hahaha du om nån kommer (om du inte redan gör det) älska barney! ;)

2009-12-23 • 00:32:13

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0