Får andra göra så får väl jag också!

2009-12-22 • 19:40:28
Lovar du att vara ärlig?

Ja...

Du heter:

Bill Nemo Hinke Hedén Gullström

Smeknamn:


Tycker ni det behövs när man heter Nemo?

Låt som när du är ledsen sörjer till:


Joshua Radin - Winter, Westlife - Have you ever been in love

Beroende av:

Öl, sex (på fyllan) och bekräftelse

Vad tror folk om dig:

Att jag är ytlig och en player.

Stämmer det:

Delvis ja, tyvärr.

Vad får du oftast komplimanger för:


Social förmåga, charm, ögon och humor.

Vad säger du för att imponera på någon:

Inte hur många jag legat med iaf.

Hur imponerar man på dig:

Är du kille så ska du vara sjuk i huvudet och vara extrem (bräcka mig helst) och därmed alltså få mig att skratta och bli impad av dig. Är du tjej så bör du vara modig, smart, ärlig, annorlunda samt vara sjukt positiv. Då impar du nog på mig.

Brukar du skratta för dig själv:

Ja, när jag har hjärndöda konversationer med Alex på msn, läser Emils blogg (ibland) eller kollar på South Park.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:

"Jag säger fuck you :)"

Var bor du:

Högdalen hos mamma. Fett, jag vet.

Trivs du där:

Ja. Faktiskt som fan. Skulle jag få välja så skulle jag alltid bo hos mamma eller iaf nära henne.

Äger du några converse:

Dom tillverkar inte 46+ storlekar... :(

Sprit, cider, vin eller öl:

Öl...Sambuca...Vitt vin + Sprite...

Brukar du bli för full:

Är Alice Bah solbränd?

Är du allergisk mot något:

Jantelagen.

Hur svarar du i mobilen:

"Aa?!"

Antal timmar sömn inatt:

För få som vanligt.. Skulle tippa 6 timmar.

Brukar du komma i tid:

Alltid. Det finns inget jag är så allergisk mot som folk som inte kommer i tid.

När mår du bra:

När jag får komplimanger. När jag super med mina bästa vänner. När jag vinner något.

När blev du fotad senast:

I helgen.

Hur känner du dig nu:

Panikångest.

Vanligaste färg på dina kläder:

Undre delen av kroppen? Färgglatt. Övre? Helfärgat.

Vad tycker du om fötter:

Konstigaste frågan jag fått.

Vad saknar du:

Sunny Beach och alla människor därifrån..

Hade du en bra kväll igår:

Actually yes! Potatissallad, grillad kyckling + bra TV slår sällan fel.

Favorit dryck på morgonen:

Juice.

Rakar du benen:

De hade varit kul OM jag gjorde det. Eller kanske mest gay.

När brukar du oftast gå och lägga dig:

23-tiden..Försöka iaf..

Är du blyg:

Hahahahahahahaha

Sysslar du med någon idrott:

Fotboll och innebandy i 12 år.. Tyvärr har jag slutat med det. Av olika anledningar..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Nej

Har du spytt offentligt:

Ja, men jag spyr jävligt sällan faktiskt.

Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag:

Onanera och ha sex! Som en galning!

Är du nöjd med ditt liv:

Nej.

Är du bortskämd:


Återigen; hahahahahaha

Vad gör du i morgon:

Sista dagen någonsin på mitt livs hittils bästa och roligaste arbetsplats.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild:

Will Smith. Martin Stenmarck.

Vad längtar du till:

London den 26e Dec. Annars? Sommaren...

Har du bra vänner och äkta vänskap:

Ja.

Vad använder du för schampo:

Det som finns.

Hur gammal är du:

Jag är 22 år.

Tycker du om någon just nu:

Ja, jag gör ju det..

Gröna eller röda äpplen:

Gröna!

Gillar du golf:

Avskyr.

Vilken tid gick du upp idag:

07.20

Har du sovit i din egen säng inatt:

Nej. Lillsyrrans. Inte med henne dock... :)

Har du strumpor på dig nu:

Ja. Bra fråga återigen.

Är det okej att gråta:

Ja, verkligen. Jag tror det är väldigt nyttigt.

När grät du senast:

Idag på jobbet när jag kramade och fick en present av en förälder.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Köpa en feeeeet låååånga resa för hela min familj och mina närmsta vänner. Typ Hawaii.

Bär du glasögon eller linser:

Nej. Har perfekt syn.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:


Nej men oftast båda snyggare och mycket bättre kvalité.

Har du piercing:

Ja, vänster öra. Jag har dock haft i både tungan, läppen och ögonbrynet.. Samt i andra örat.

Vill du gifta dig:

Jag tror det. Om jag någonsin finner den som verkligen känns som "the one"

Vill du ha barn:


Ja! Här är "the one"-issuen inte lika relevant dock...

Solar du ofta:

Varannan Torsdag.

Är du bra på att laga mat:

Bättre än genomsnittet skulle jag nog säga. Just lagar jag exempelvis Makaroner, Korv och stekt ägg. Imponerande va?

Är du flygrädd:

Jag hatar när man lyfter...annars så ere rätt lugnt.

Hur vig är du:

Super-jätte-NEJ! INTE vig.

Är du musikalisk:

Det skulle jag vilja säga, ja.

Vad dricker du helst när du är törstig:

Coca Cola och färskpressad juice.

Vilken är din favoritglass:

Sundborn.

Tror du på ett liv efter döden?

Ja. Eller jag hoppas iaf. Hoppas innerligt.

Tycker du om sushi?

Aldrig smakat...

Vad äter du helst när du ser på film:

Apelsinkrokant eller Pizza.

Har du tandläkarskräck?

Nej.

Är du morgon- eller kvällsmänniska:

Festmänniska.

Vilken ögonfärg har du:

Blå.

Har du någon gång gråtit dig till sömns:

Ja. Flera ggr.

Biter du på naglarna:


Ja. Tyvärr. Sexicgt va?

Röker du:

Hatar allt som har med nikotin att göra.

Hur ofta tränar/motionerar du:

Aldrig längre.. Jag vet, suck.. :(

Senaste låt du hörde:

Necro - Who´s your daddy?



A Part of your mind
Postat av: Anonym

I vilken klubb spelade du innebandy?

2009-12-22 • 21:13:48

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0