Back to stay!

2009-12-05 • 16:18:54

Jag har raderat hela min historia. Alla mina tidigare inlägg. Ja, det är sant. Hela min blogg är nu borta. Allt allt allt. Alla hundratals, tusentals inlägg är gone. Back to basic. Både för bloggens utseende och för skrivandet i sig. Jag börjar helt enkelt om från noll. Raderar hela mitt förflutna. Det har orsakat för mkt skit för mig. Så nu kör vi om from scratch. Nytändning. Nystart. Men det viktigaste är väl ändå följande faktum. Jag är tillbaka. Tillbaka för att stanna.


Och jag kommer aldrig att sluta blogga.
För jag älskar det här.
Och jag älskar er.

Jag kommer blogga vidare. Aktivt, självklart. Kanske blir dock bloggen lite mildare nu. Kanske lite opersonligare. Förmodligen med det också lite tråkigare och eventuellt en sämre läsning. Sämre underhållning för er människor som älskade den extrema varianten av mig. Men det spelar ingen roll. Fine om jag torskar 100-200 läsare. Må så vara. För detta gör jag, tro det eller ej, mest för min egen skull. Jag saknar skrivandet. Som fan. Let´s just leave it there.

Förresten. Någon som är bra på html? Jag vill nämligen ha ett helt nytt och fräsht utseende på bloggen! Någon som har lust och tid att hjälpa mig? All hjälp uppskattas något enormt! Hör av er på mailen eller facebook eller droppa bara en kommentar här vettja! :) Så kan vi komma överrens om något på msn typ...

För att hjälpa tillbaka alla mina gamla läsare hit får ni mer än gärna tipsa i era egna bloggar om att jag börjat blogga igen. Bara typ påpeka att jag börjat igen.. Om ni vet själva att ni har läsare som också brukade läsa min blogg förut. Har ju trots allt haft bloggen stängd/lösenordsskyddad hela veckan typ...

Om ett tag kommer jag byta domän också. För att göra bloggen lite opersonligare. Jag har gjort en ansökan efter det softaste namnet på en blogg man kan ha. Jag väntar på svar från blogg.se-folket. Får jag den domänen blir jag en lycklig man. Men det tar vi då. Än så länge huserar vi kvar här.



Välkomna tillbaka mina vänner :)
I´m back! Sprid ordet!




A Part of your mind
Postat av: amandajävel

gillas

2009-12-05 • 16:26:10
URL: http://oblyg.blogg.se/
Postat av: Anonym

We missed you!!!!! :D

2009-12-05 • 16:27:57
Postat av: Fian

gillas verkligen!

2009-12-05 • 16:28:35
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det var fan på tiden!

2009-12-05 • 16:48:29
Postat av: Annica

Äntligen!

2009-12-05 • 17:04:42
Postat av: Sandra

Jag har väntat!!! <3

2009-12-05 • 17:22:11
Postat av: tufft!

Skulle aldrig våga ta bort allt ur min. Erase my life!

2009-12-05 • 18:02:11
Postat av: M

meeeh! Kommer sakna alla spårade historier! du måste ju bjuda på några iaf

2009-12-05 • 18:21:12
Postat av: Anchi

Oj vad förvånad jag blev när jag kom in och såg att allt är borta! Men underbart att du är tillbaka iallafall =)

2009-12-05 • 19:44:07
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Niki

Du måste ju erkänna att du sparat det i dokument på din dator ;)

2009-12-05 • 20:07:15
URL: http://niki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan inte barra göra sådär, sätta lösenord och försvinna! Ajja, grymt glad att du är tillbaka!

2009-12-05 • 20:19:41
Postat av: malin

så jävla härligt!

2009-12-05 • 21:34:03
Postat av: Martina

en design ska väl gå att lösa... ^^

2009-12-07 • 17:59:13
URL: http://martinamartina.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0