Annandag Jul.

2009-12-26 • 20:44:25
Sticker till London i morgon då.. 16.30 från Arlanda flyger jag. Byter flyg i Köpenhamn.. Jag vet. Så jävla skevt. Varför ska man behöva mellanlanda när man flyger så kort som till London? Osoft! Och visst, det hade ju varit en sak om jag åkte med budgetflygbolaget Ryanair.. Då hade jag förstått att resan är fuckad. Men ditresan flyger jag ju ändå med SAS vilket man ändå förknippar med någorlunda klass och kvalité iaf.. Jaja, märkligt i vilket fall.

Jag ska inte förneka att det känns sådär halvt onice att åka utan att ha hunnit fixa ett nytt jobb. Det känns som att jag bara sticker ifrån mina problem lite grann och att jag sen kommer komma hem och må sämre än någonsin.. Arbetslös, trasig och självmordsbenägen typ.. Men jaja, blir det så får jag väl leva med det då. Man lever bara en gång och jag vill fan ha kul så länge jag kan! Man ångrar bara sakerna man aldrig gjorde! Jag har ändå sökt en del jobb, fixat lite intervjuer till Januari och så.. Så något borde jag väl hitta kan man tycka.

Om någon har något förslag, tips, erbjudande eller liknande angående jobb så hojta bara till! :)

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0