Helkväll på ingång!

2010-09-07 • 16:31:23
Jag är glad och lite stolt! Jag lyckades lösa 2 extra-platser till Ozzy Osbournes efterfest på Cafe Opera nu ikväll. Så nu kan jag ta med lillsyster och hennes pojkvän. Hon ville så gärna ge detta till han i födelsedagspresent då han är ett stort Ozzy-fan. Och jag trodde faktiskt att hoppet var ute men fick precis besked om att jag är uppskriven plus 2 ikväll. Så jävla nice! Det är så sjukt skönt och fint att få göra mina syskon glada och stolta. För en gångs skull. Inte ofta det händer liksom... Så när det väl sker - Ja, då är det verkligen mäktigt. Då betyder det verkligen mycket. För mig.

Men sen finns det ju självklart mkt som kan gå fel... Åldersgräns och annat. 23 är det ålder som är sagt på Café Opera medans min syrra och hennes kille är 19 år... Är man där tidigt kanske det går? Ja, man kan inte mer än att försöka liksom. Men det känns så jävla fattigt att va där till öppning som man liksom nog förmodligen måste vara.. Och tänk om man blir nekad? Bli nekad på en grej som jag egentligen inte ens vill gå på? Snyggt. Haha :) Jaja, we´ll see...



Så kvällens schema är som följer:


20.30 - Möta upp nån som vill diskutera "barturné"-grejor med mig.
22.00 - Möta upp syster och hennes pojkvän för rockfest på Cafe Opera med Ozzy.


Ha en trevlig kväll mina vänner!


A Part of your mind
Postat av: Alexander

Jag har varit där när jag varit 18 år men uppskriven på listan. Ska vara lugnt!

2010-09-07 • 17:36:12

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0