Svar på tal.

2010-10-04 • 13:04:44
Jag känner inte dig. Inte alls. Och jag gillar inte att döma folk. Men allt jag har hört om dig är negativt. Att du är självgod, respektlös, falsk, dryg, tråkig och jävligt ointressant. Du är en tom yta. Sen att du skulle börja bråka med mig var väl kanske bara en tidsfråga. Självklart kan jag ta avstånd från henne. Absolut. Det är inte så att jag tvångsumgås med henne. Vårt goda öga för varann är ömsesidigt. Men jag har inga problem att backa tillbaka om jag nu förstör. Men då vill jag höra det från henne själv.

Jag har egentligen inga intentioner att bråka med någon. Faktum är att jag är ingen bråkig människa. Jag gillar inte sånt. Men jag gillar heller inte obefogad kritik och skitsnack. Smutskastning. Påhittade lögner tagna ur luften. Jag förstår att du är frustrerad och svartsjuk. Det skulle jag också vara om jag var du. Du känner dig hotad och det är fullständigt naturligt. Säg vad du vill men du vet det lika väl som jag. Men du är så extremt oviktig för mig. Du är luft. Jag bryr mig om din flickvän för att hon är en god vän till mig. Jag gillar henne som människa och trivs i hennes sällskap. Sen är hennes ålder och civilstatus för mig helt oviktigt och oväsentligt. Att jag ens står här och nu försvarar mig skäms jag nästan själv över. Jag är inte så pass liten människa att jag måste möta varje falskt rykte och lögn.

Ett rykte kan man skapa med en blikning men ett förtroende måste förtjänas.
Men faktum är att det är du som känner dig hotad nu. Det är du som börjar tjaffsa.

Jag lever bara mitt liv med ett leende på läpparna. Detta är första och sista gången jag skriver om dig i min blogg. Jag känner med dig just nu. Det gör jag verkligen. Om du bara visste.

A Part of your mind
Postat av: Marie

OM du har något vett i hövvet överhuvudtaget och OM du bryr dig om Paulina som du skriver?

Släpp henne, ta ett steg tillbaka, det enda du ger henne är problem!!

Eller är det så att du vill se dem gå isär, så att du sen kan sätta på en ledsen lite flicka?

Väx UPP Nemo du är faan 24 bast, visa det oxå!!

2010-10-04 • 13:18:57
Postat av: Hanna

You rock Nemo! Skit i svinet, h*n är inte värd din energi. Kram på dig

2010-10-04 • 13:20:21
Postat av: Anonym

hur kan du säga att paulina är din vän och att du tycker om henne.. du utnytjar ju henne och vill låna pengar av henne :S falskt

2010-10-04 • 13:23:57
Postat av: fia

väx upp och sluta attackera nån på internet , sjukt mogna ni är då . :k nemo gav ju svar på tal ni kommer med lösa påståenden , de är väll inte eran uppgift att lösa deras problem eller ?

2010-10-04 • 13:28:58
Postat av: robbah

ghaGAHGAHGHAHG

2010-10-04 • 13:29:46
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs
Postat av: jenna

Äh...som du själv skrev...du behöver inte försvara dig. Du vet sanningen, Paulina också. Skit i vad hennes kille säger...Har du rent mjöl i påsen så är det inget att bli upprörd över.

2010-10-04 • 13:35:42
Postat av: Legenden

Hahaha... Varför försvarar du dig??? Du är singel och som alla vet så är du ju inte riktigt något flickvänsmaterial! (inget fel i det). Om det är någon som ska få skit är det väl ändå Paulina som visar noll respekt mot sin pojkvän genom att umgås med dig! Du liksom jag vet att du inte hade tvekat att ha sex med henne trots att hon har den där lille fjanten till pojkvän! Inget av detta är ju faktiskt ditt problem! Töntigt av lille Hugo att hänga ut dig på sin blogg, han gör ju faktiskt bara bort sig mer än vanligt i och med detta! Känns lite som att det borde varit hans flickvän som blivit uthängd....

2010-10-04 • 13:37:12
Postat av: helena

folk här kanske borde ta att sköta sig själv och sluta lägga sig i andras problem.. även att de inblandade här lägger ut sina problem på internte så är det bara de själva som kan lösa det ändå.

2010-10-04 • 13:40:30
URL: http://fullavliv.blogg.se/
Postat av: linda

tänk att det förbjudna är så lockande. Jag förstår känslan precis..

2010-10-04 • 13:41:55
Postat av: romi

vääääääääääääääääärldens bästa nemo!!!!

2010-10-04 • 13:48:25
URL: http://romiiina.blogg.se/
Postat av: S.

Jävligt bra skrivit, Nemo. Jag har aldrig förstått varför folk ska börja skapa rykten osv om en bara för att det går bättre för en själv än vad det gör för andra. Sen att vara så pass osäker på sig själv att man måste näst intill förbjuda sin flickvän att umgås med en kille är bara patetiskt. Tjejer kan faktiskt vara kompis med killar utan att knulla med dem, tro det eller ej ;)



All kärlek till dig Nemo!

2010-10-04 • 14:08:21
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: j

Om du bryr dig om Paulina tycker jag att du ska låta bli att umgås med henne. Hon och hennes kulle får problem och om du nu är oskyldig behöver du inte ens försvara dig?! Tönt!

2010-10-04 • 14:36:57
Postat av: E

ni kanske skulle ta ett snack ni tre, som detta berör ist för att skriva det på bloggen. Det löser inga problem.

2010-10-04 • 14:41:14
Postat av: Jessica

Till Marie och J som skrivit här: Ska man inte kunna ha vänner av motsatt kön för att den personen har flickvän/pojkvän? Ska ens partner få bestämma vem/vilka man umgås med? Tycker ni att det är okej att eran partner bestämmer vilka vänner ni ska ha? I så fall så säger det ju bra mycket mer om er, och eran osäkerhet, än vad det säger om Nemo!!

2010-10-04 • 15:29:27
URL: http://jessica25.blogg.se/
Postat av: -

Du vill skippa drama och bråk, men ändå umgås du med Sveriges största dramaqueen Paulina?! Bara en tidsfråga innan hon hänger ut dig också i hennes blogg.

2010-10-04 • 16:08:50
Postat av: Sofie

Skägg vad bra du är :D haha!

2010-10-04 • 16:12:14
Postat av: Vi som hatar Nemo Pedofilen

Nemo, du skämde ut dig bra mycket igår när du hängde på donken @ Fridhemsplan. Vilken tragisk figur du är, börjar skrika "skägg" inne på donken för att folk skulle vända sig om. Bäst var dock mulatta tjejen som satt bredvid mig och såg dig efter att du började gapa och sa, "Han från Tylösand, shit vad ful!".



Dina patetiska bravader tog dessvärre inte slut på Donken, var så löjligt hur du och dina 2 vänner utanför skrek "SKÄGG" och började springa och gapa massa ramsor.



Du är fan 23 år, väx upp, du är bara tragisk.

2010-10-04 • 17:11:05
Postat av: Kajsa

Nemo VS Hugo.

1- 0

2010-10-04 • 17:15:12
URL: http://dogstreet.blogg.se/
Postat av: Nemo Emo Fjanten

Haha Hugo är tusen gången snyggare än vad du är!

2010-10-04 • 17:16:50
Postat av: Anonym

Nemo VS Hugo.

0 - 1000



2010-10-04 • 17:17:34
Postat av: ¨David

Dessa tjejer som ligger med dig vill nog inte gör det egentligen utan vill bara ha lite uppmärksamhet från media.

2010-10-04 • 17:20:42
Postat av: Maria

OM du har något vett i hövvet överhuvudtaget och OM du bryr dig om Paulina som du skriver?

Släpp henne, ta ett steg tillbaka, det enda du ger henne är problem!!

Eller är det så att du vill se dem gå isär, så att du sen kan sätta på en ledsen lite flicka?

Väx UPP Nemo du är faan 24 bast, visa det oxå!!

2010-10-04 • 17:21:30
Postat av: Sakira

hur kan du säga att paulina är din vän och att du tycker om henne.. du utnytjar ju henne och vill låna pengar av henne :S falskt

2010-10-04 • 17:22:40
Postat av: lIIV

Du vill skippa drama och bråk, men ändå umgås du med Sveriges största dramaqueen Paulina?! Bara en tidsfråga innan hon hänger ut dig också i hennes blogg.

2010-10-04 • 17:24:30
Postat av: Anonym

ghaGAHGAHGHAHG

2010-10-04 • 17:25:33
Postat av: Meja

Hugo är snygg och het som FAN!

2010-10-04 • 17:27:43
Postat av: Anonym

Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heja Hugo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-04 • 17:28:41
Postat av: Anonym

Du är bäst Hugo

2010-10-04 • 17:29:08
Postat av: Sakira

hur kan du säga att paulina är din vän och att du tycker om henne.. du utnytjar ju henne och vill låna pengar av henne :S falskt

2010-10-04 • 17:29:50
Postat av: Anonym

OM du har något vett i hövvet överhuvudtaget och OM du bryr dig om Paulina som du skriver?

Släpp henne, ta ett steg tillbaka, det enda du ger henne är problem!!

Eller är det så att du vill se dem gå isär, så att du sen kan sätta på en ledsen lite flicka?

Väx UPP Nemo du är faan 24 bast, visa det oxå!!

2010-10-04 • 17:30:22
Postat av: Laila

Hugo är snygg och het som FAN!

2010-10-04 • 17:31:00
Postat av: Linus

Nemo, du skämde ut dig bra mycket igår när du hängde på donken @ Fridhemsplan. Vilken tragisk figur du är, börjar skrika "skägg" inne på donken för att folk skulle vända sig om. Bäst var dock mulatta tjejen som satt bredvid mig och såg dig efter att du började gapa och sa, "Han från Tylösand, shit vad ful!".



Dina patetiska bravader tog dessvärre inte slut på Donken, var så löjligt hur du och dina 2 vänner utanför skrek "SKÄGG" och började springa och gapa massa ramsor.



Du är fan 23 år, väx upp, du är bara tragisk.

2010-10-04 • 17:31:32
Postat av: Lars

Om du bryr dig om Paulina tycker jag att du ska låta bli att umgås med henne. Hon och hennes kulle får problem och om du nu är oskyldig behöver du inte ens försvara dig?! Tönt!

2010-10-04 • 17:32:45
Postat av: Linda

Hugo känns so last year. (Avdankad o tråkig till trots sina utmaningar.) Nemo är den nya hetingen! :)

2010-10-04 • 17:46:43
Postat av: STOP

VARFÖR LÄSER JAG SAMMA KOMMENTARER OM OCH OM IGEN!?



Och Nemo, Hugo är för fan the challengeboy! Varför blev du inte polare med han istället för Paow. Skulle vart soft som fan. Istället blir ni ovänner fastän ni inte träffats. Jävla skit.

2010-10-04 • 17:57:25
Postat av: anna

man märker att du har ett äckligt bekräftelse behov men sköt ditt egna och förstör ej för andra din jävla pajas

2010-10-04 • 18:17:34
Postat av: J

hoppas du är nöjd nu när du förstört deras förhållande. duktig idiot :))))))

2010-10-04 • 19:09:45
Postat av: matte

Haha här bevisas det väl att hugo endast kan få brudar som är under 18 år. Pinsamt att endast bli igenkänd av fjortisar :)

2010-10-04 • 19:13:41
Postat av: M

Tror nog paulina kan välja själv, o vet vad som är rätt i hennes situation. Nemo u rock!!!!

2010-10-04 • 19:39:53
Postat av: M

Väx upp och spela inte så jävla oskyldig, du kanske skulle börja flörta med lite äldre än 16åringar?

2010-10-04 • 20:09:37
Postat av: Lisa

Du är endast kåt,fattig och äcklig! Medans Hugo är snygg, rent ut sagt vacker, har en enorm utstrålning,som du aldrig kommer att ha. Sen så är Hugo en riktig man i jämförelse med dig och dom andra i skitprogrammet Tylösand!!!!!

2010-10-04 • 20:28:43
Postat av: hugo

ärinte luft ganska viktigt????????

2010-10-04 • 20:41:14
Postat av: amanda

GO NEMO ! :D

2010-10-04 • 20:43:03
URL: http://aamandaeriksson.blogg.se/
Postat av: Tim

Du är TRAGISK!!!

2010-10-04 • 21:04:46
Postat av: Heja Nemo

Hugo är en pajas som aldrgi har haft sex förr, avundsjuk, rykten säger att han hade svårt o få brudar förr.

2010-10-04 • 21:20:44
Postat av: Maria

Tycker inte att det är ditt ansvar att ta avstånd ifrån paow. det är hon som bestämmer om hon vill utsätta sitt förhållande för en "risk". Och hugo är en tönt som inte klarar av att hon har killkompisar.

Thats it

2010-10-04 • 21:45:54
URL: http://mariahagberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Tycker inte att det är ditt ansvar att ta avstånd ifrån paow. det är hon som bestämmer om hon vill utsätta sitt förhållande för en "risk". Och hugo är en tönt som inte klarar av att hon har killkompisar.

Thats it

2010-10-04 • 21:46:31
URL: http://mariahagberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Tycker du är helt körd, bara så du vet.

2010-10-04 • 21:47:16
Postat av: j

svar till jessica - skrev jag överhuvudtaget att hugo har rätt till att bestämma över vilka paow umgås med? jag skrev att om han vill vara en bra vän, ska han ta avstånd från paulina. som jag har läst så dras hon till det förbjudna. så vill nemo vara en bra vän, ta avstånd från paulina. hon är ung och dum, nemo är vuxen och borde veta hur man agerar i sådana här lägen? han är grymt barnslig!

2010-10-04 • 21:57:42
Postat av: Kapten KUNGEN NEMO

Rykten säger att du har knullat över 3000 brudar, så mäktig du e riktig Casanova, att du lät Paow rida dej i Göterborg gör det bara bättre...kapten Nemo 2-0 Hugo

2010-10-04 • 22:55:15
Postat av: Tjejmagneten Nemo

Hugo kan inte få brudar ahn är avundsjk för du får tjejer varje dag, önskar jag vore som dig lär mej att få massa brudar???? va e din teknik!

2010-10-04 • 22:56:46
Postat av: J.

Det är bara att stå på dig Nemo! Hade min pojkvän tvivlat så på mig som Hugo gör på Paulina bara för att jag har vänner som är killar så hade jag slagit till honom på käften och bett honom vakna upp för att han inte fattar att det är honom man älskar!

2010-10-05 • 00:26:21
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/
Postat av: N

Äh ni är ju sjuka allihopa här. Och att döma av nemos dekadenta beteende i tv tycker jag inte att det är så märkligt att en snubbe inte vill ha sin tjej i samma säng som denna vandrande djungelsjukdom. Däremot är alla lite korkade som bloggar och ligger sig till platsen i offentligheten och sedan låter sig påverkas av rykten?



Alla har säkert varit otrogna mot alla men denna lilla tjej kan omöjligt ha sett nemo på tv, då hade hon förstått varför hennes kille inte gillar deras konstiga nyfunna vänskap. BLÄÄÄÄÄ

2010-10-05 • 01:05:56
Postat av: Natta

" Postat av: Tjejmagneten Nemo



Hugo kan inte få brudar ahn är avundsjk för du får tjejer varje dag, önskar jag vore som dig lär mej att få massa brudar???? va e din teknik!"



Bli en kändis. Tjejerna låg ju för att dom skulle få vara med i TV. Det tyckte dom va skitcoolt

2010-10-05 • 01:31:19
Postat av: C

Uppriktigt. Dom flesta av er verkar ju helt iq befriade.

Jag tror att du är en bra människa Nemo.

2010-10-05 • 09:58:58
Postat av: Anonym

NEMO !!! Du är tio grr sötare än Hugo. Och nu när de är slut mellan dom? Ta hand om henne.:) Så fina tsms skulle ni va ;)

2010-10-05 • 10:22:03
Postat av: Emmy Offnegårdh

Man får sig ett gott skratt när man läser igenom kommentarerna till det här inlägget ;)



Jag tycker att de borde lösa det här själv, plus att Nemo faktiskt verkar vara en härlig kille och otroligt söt.

Många liksom jag har nog glömt Hugo för länge sedan!

2010-10-05 • 21:19:09
Postat av: Jane

Jag håller med "STOP"!

Är förvånad över att du ens skrivit ett sånt här inlägg ärligt talat....

2010-10-06 • 21:24:33
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: - claudia

nu ska man kolla in på 5;an (; naajs blogg du har !

2010-10-06 • 21:58:28
URL: http://bycclaudia.devote.se
Postat av: claudiaa

nu ska man kolla in på 5;an (; naajs blogg du har !

2010-10-06 • 21:59:11
URL: http://bycclaudia.devote.se

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0