En dag med Nemo!

2010-10-04 • 13:46:19
Nej, jag har INTE glömt tävlingen. Jag håller på att gå igenom alla mail as we speak. Fått in över 600 mail redan så det är en del. Sjukt smickrande och roligt självklart! Men också rätt kämpigt. Haha. Det blir intressant att se vilken av MINA favoriter som NI gillar! :)

Än är det inte för sent dock. Maila mig på [email protected] med motivering, ålder samt lite bilder. Märk mailet "Tävling" så dras vinnaren (eller de 4 finaliterna) i slutet av veckan!

A Part of your mind
Postat av: sophiiiiia

Hittade den här komentaren i paows komentators fält. Tyckte verkligen att den stämde in på hur hon beter sig.



Rang är bäst <3



" btw. Du vill ju bara hänga med gänget från kungarna av tylösand pga att de är med i tv just nu :s

Asså, så brukar ju lite kändare meniskor prata. Man vet inte vilka personer som bara vi bli ens vänner på grund av kändisskapet.

Men du har ju trots allt en känd blogg så dem är väl polare med dig för det.

Dock är de ju många b kändisar som du raggar upp. So tilx. Ulla reds bögen …. "

2010-10-04 • 13:57:27
Postat av: Malin / Ung Ensamstående Mamma till Tvillingar

Hej Nemo. Ville bara säga att ja gillar din blogg faktiskt:) Kikar in några gånger om dagen på den för att kika:P Du e häftig:)...



Jag sitter & Funderar lite, NU när du börjar bli lite känd lr vad man ska säga;)...

Så tänkte jag fråga något:)..



Har frågat det dom flesta. Men aldrig någon som svarar ;) Så får väl se om du e lika falsk som dom lr ej=)...



Men till min fråga...

Vad tycker du om unga mammor / Pappor? Som har barn & får dom i tidig ålder??..



Ta tex mig, Var 15 år när jag blev gravid, & Fick veta jag väntade tvillingar, Jag bestämde att behålla, & Idag är mina tvillingar 5 år gamla:) & jag själv bli 21 om 2 månader...



Jag vet att där är många som har emot unga föräldrar, tycker man e dum i huvudet osv, & Vissa beundrar en & blir så glad för ens skull osv:)..

Tycker det är lite kul att höra från andra som har mer kända Bloggar än mig själv:P. Vad dom tycker om det, Hur dom tänker osv..=)..



Som ungmamma e jag så himla van vid korkade kommentarer,dumma & även snälla kommentarer, Mer lr mindre van vid allt =)L Hehe...



Så ja, mer specifikt, Vad tycker du om unga mammor/pappor??=)..



Kram Malin

2010-10-04 • 13:59:06
URL: http://sweetyfree.blogg.se/
Postat av: amanda

Är det i slutet av arbetsveckan eller efter helgen? :)

2010-10-04 • 14:15:42
Postat av: amanda

I slutet av arbetsveckan eller efter helgen?

2010-10-04 • 14:24:26
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Kul med så många:)



Har själv en tävling lottar ut teckninskurser, gå gärna in och kolla

2010-10-04 • 14:39:32
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: Kim

Ursäkta mig men jag dör lite varje gång jag ser dig och dina kamrater på kungarna av tylösand. Ni (speciellt du) har gjort bort er så fruktansvärt mycket så det bara är pinsamt.



Du har en stämpel på dig nu som aldrig går att få bort. Du kommer aldrig lyckas få ett riktigt jobb OCH du kan inte leva på din "karriär" för någon sådan har du inte. Du bör inte ens se dig som känd. Du är inte känd. Du är en pinsam människa för Sverige, det är vad du är. Och dina vänner.



Dessutom är din blogg minst lika pinsam.

2010-10-04 • 15:31:09
Postat av: Albin

Haha, ska bli kul att se vinnaren!

2010-10-04 • 15:36:42
URL: http://albiun.blogg.se/
Postat av: Sandra

gilla alot

2010-10-04 • 16:03:10
URL: http://sandraabl.blogg.se/
Postat av: Lollis

Asså Nemo du är såå sjukt rolig hah fan vad jag diggar er alla i Kungarna av Tylösand!! skit alla negatvia tråkiga freaks asså, så typiskt svensk, om jag ser dig ska jag ge dig en high five eller en kram ;D hah!! stört roliga är ni ;D speicellt du!! Ha de så braa Puss

2010-10-04 • 16:09:24
Postat av: Vicky

Måste man bo i stockholm för att va med och tävla? haha en Halmstadsbo här ;).. aja, fasen va snygg du är!

2010-10-04 • 16:45:12
URL: http://vickylarsson.devote.se
Postat av: jenny

vad hände med din frågestund nemo?

2010-10-04 • 20:13:50
Postat av: F

Vill fråga dig en sak med tanke på att du är så ärlig helatiden så får vi se om du är lika ärlig i det här. Hugo skriver i sin blogg att du har gonorre, är det sant, skulle vilja ha ett svar så jag vet om jag ska stå och hänga på låset på ungdomsmottagningen imorgon?

Tack och hej!

2010-10-04 • 22:25:47
Postat av: Jess

nästa t-shirt du köper, se till så den inte är v-ringad. fan inte okej med v-ringat!

2010-10-05 • 01:51:09
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Spännande!

2010-10-05 • 07:31:25
URL: http://tobys.devote.se
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

hoppas du får en supertrevlig dag :*

2010-10-05 • 07:35:22
URL: http://lovefiona.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0