Det närmar sig...

2010-05-02 • 16:44:31
Lördag morgon bär det av. 6 dagar kvar nu.. Så jag tänkte på en grej.. Jag har lärt känna väldigt mkt nytt folk på senaste tiden. Både tjejer och killar. Och ni av dessa människor som känner att ni vill hinna ses innan jag drar bör höra av er till mig nu snarast eller iaf nu i veckan. Eller ja, inte BARA dessa nufynna vänner såklart utan självklart alla de människor som vill hinna träffa mig bör självklart ta åt sig av detta inlägg. Jag är jobbfri i veckan så tid finns men jag kommer omöjligt kunna höra av mig till alla mina vänner och fråga om dom vill ses... Så det är bättre att ni hör av er till mig.

Fika? Öl? Promenad? Bio? I´m up for it. Give daddy a call bara så löser vi det :)



Igår.

A Part of your mind
Postat av: amanda

Pax för en dag! <3

2010-05-02 • 18:11:15
URL: http://oblyg.blogg.se/
Postat av: Anonym

pretty picture!

2010-05-02 • 18:22:58
Postat av: CITTY FOR PRESIDENT

Kommer sakna festerna @ Li's place sjukt mycket. Hoppas ni får det grymt där borta!

2010-05-02 • 19:20:33
URL: http://cittyforpresident.blogspot.com

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0