Lite randompictures från helgen som var.

2010-03-29 • 19:00:54



Jag sitter verkligen på ett sjuuukligt flow när det kommer till tjejer just nu. Det är något out of this world alltså.. Och detta säger jag VERKLIGEN inte för att låta varken divig eller självgod. Det måste ni förstå. Men det är bara den sjuka sanningen. Sedan jag blev singel igen så har jag fått så sjukt mkt komplimanger och ragg.. I princip varenda gång jag går ut. Folk frågar om mitt nummer, addar mig på facebook och är allmänt sugna bara. Jag vet inte vad det är faktiskt men det är brutalt jävla kul såklart! Är man en riktig sucker för sånt som jag då är så betyder såna saker självklart sååå ruskigt mkt för självkänslan!  

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Det är skillnad på ragg och ragg, hon blonda liksom? ;)

2010-03-29 • 19:07:07
Postat av: Anonym

ÄSCH skit i de ÅK TÅG IST!..

2010-03-29 • 23:15:43

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0