Efterlysning!

2010-03-23 • 22:26:17
På inlägget jag skrev om komplimanger här om dagen så fick jag två kommentarer som såg ut såhär:







Nu undrar jag.. Antingen träffar jag/pratar jag med jääääääääääääävligt mkt olika tjejer överallt hela tiden eller så är jag bara helt dum i huvudet.. För jag vet inte vilka dessa tjejer är. Jag känner inte igen vad dom säger... No offense, verkligen alltså! Men kan ni ge en kortare förklaring till era kommentarer?

När sa ni allt detta till mig? Var det IRL? Känner vi varann? Var jag full? Vad svarade jag bokstavligt talat? Info, tack!

Jag ber verkligen tusen gånger om ursäkt om jag agerat respektlöst, omoget, korkat eller ja...allämt nemo-aktigt emot er.. För det verkar som om ni verkligen sagt snälla saker till mig. Usch. Hatar verkligen denna egenskap hos mig....

A Part of your mind
Postat av: Patrik

Haha, snacka om att be om en ännu större ego-boost ;)

2010-03-23 • 23:30:10
Postat av: Josefin

Vi hade en lång konversation där du berättade hur jävla mycket du gillar mig, och hur snygg du tycker jag är. Tråkigt att du glömt det. Vi hade väldigt mysigt på en grön sommaräng den natten. Nu känner jag mig ospeciell, fast du sa att jag var speciell. Nåja :(

2010-03-24 • 01:26:37
Postat av: Nemo

Haha, nej Patric. Detta var bara för att bekräfta precis de jag misstänkte - att tjejerna drev med mig :)

2010-03-24 • 07:20:57
Postat av: Sandra

Hahah vi känner verkligen inte varandra, jag är från skellefteå men klickade in på din blogg för typ 2 år sen och blev helt fast, I love it! Sen så flyttade jag ner till sthlm, for på malibu och såg dig i folkmängden och tänkte Nu eller aldrig, så gick fram och sa att du var typ bäst i världen, dösnygg, rolig, drev världens bästa blogg blablabla. Du skrev om det i nått inlägg efter det hänt, men de kanske du glömt, jag är iaf "Malibu tjejn" haha! HAde gött!

2010-03-24 • 12:20:20
Postat av: Josefin

Men jag driver ju inte... Vafan.

2010-03-24 • 14:11:15

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0