Tjeeeena!

2010-06-17 • 13:28:17
Hej era små as! Allt väl där hemma?

Förlåt för dåligt uppdaterande på sistone men vi har hållt på en del med Rehab, Joga och relax här på sistone. Eller vänta vänta... NIX. Vi har snarare sprungit runt nakna på gatan och skrikit svinpackade typ 24/7 :) Senaste dagarna har varit en sån där dvala. En sån där dvala som det blir ibland här nere. När man liksom super, flippar, dansar och bara är cp några dygn i streck. Så jääääävla soft har det varit!

Basshunter giggar dessutom på Söndag. Jag är vråltaggad :) Det lär bli heeeelt cpskadat som tidigare år. Tusentals människor på klubben och mitt mål att bräcka mitt säljrekord från förra sommaren. Då dunkade jag 231 biljetter och det står fortfarande som all time säljrekord här nere... I år SKA jag fan smälla 300 biljetter asså. Inge snack.

En annan helt sjuk grej har dykt upp. Helt sjukt kul också. Det lockar något brutalt. Inget jag kan skriva om nu... Eventuellt kan jag skriva om det senare om de nu blir verklighet. Oklart än så länge men det beslutas väl i dagarna kan jag tänka mig :) SJUKT i vilket fall och framförallt SJUKT KUL! :)

Hur är Sverige annars? Vädret? Är ölen fortfarande god? Är snaps fortfarande lika trångt som en rysk 14årig gymnastpojkes analhål? Kunde just misstänka det!

Må väl mina vänner, vi hörs snart igen! SKÅL :)



Igår sålde vi såhär på gatan :) Blyga killar :) Och ja, för er över 50 år med dålig syn som blir oroliga. Det ÄR en löskuk :)

A Part of your mind
Postat av: robbah

samma outfit som i fjol! snyggt! styggt!

2010-06-17 • 15:29:40
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs
Postat av: Calle Schulman

Kommer bli SJUKT roligt. Ring när du vaknar.

2010-06-18 • 13:16:41
Postat av: dennis

lagg upp denna bilden pa facebook

2010-07-01 • 12:07:11

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0