Den där Nemo..

2010-06-20 • 15:59:49
Jag smider planer. Jag. Som vanligt är någonting i görningen. Jag flänger runt. Jag berättar inte. Inte för många. Det händer saker. Nu igen. Det blåser. På gott och ont. Hela tiden. Detta jävla yrväder. Försök att hålla i mig. Prova. Det är omöjligt. För jag kommer aldrig att sluta förvåna er. Jag kommer alltid att köra mitt race. Jag kommer aldrig att stå till. Jag kommer fortsätta. Jag kommer fortsätta leva mitt liv på mitt sätt. Hamna i skit. Hamna i drömmar. Kanske är det därför jag alltid fått så mkt tjejer genom åren också? För att tjejer gillar att försöka tämja någon trasig. Någon sån där fläng-pelle som ingen egentligen någonsin får pli på. Det blandat med min översociala gåva och min cp-skadade sida har nog gjort det jävligt lätt för mig med tjejerna.. Men what the hell..

Jag vill egentligen bara vara mig själv och ha kul på vägen. Sen om jag dör om 20 år är skit samma. Jag har hellre kul tills jag är 40 år och dör då än att ha levt ett grått trist liv och sitta där på ålderdomshemmet som 80åring och vara bitter. Bitter över saker jag missat eller saker jag borde ha gjort... Jag är vad jag är.. Jag vet att många inte klarar av det. Klarar av mig. Min livsstil. Jag vet att det ibland vilar en skugga av tragik över mig. Jag vet att jag lever väldigt destruktivt.. Men detta är också sådan jag är. Alla har en åsikt. Jag har alltid hörts och synts överallt - Hela tiden. Verkligen på gott och ont. Självklart har säkert mitt namn spelat in men ändå. Heter man Nemo så kommer folk igår en. Så är det bara. Och antingen älskar folk mig eller så hatar dom... Så har det verkligen alltid varit och så kommer det också alltid att vara. Ungefär precis samma sak som jag själv känner för mig själv. Kärlek och hat. Jag älskar vem jag är samtidigt som också ofta hatar det.

Men en sak är jag iaf jävligt säker på. Att jag tänker inte ändra på något. Inte nu. Jag vill vinna. Jag vill bli bäst. Jag vill bli störst. Jag vill fortsätta förvåna. Jag vill fortsätta beröra. Jag vill fortsätta överraska. Jag vet att jag tar åt mig väldigt mkt av vad folk säger om mig. Det har jag också alltid gjort. Jag vet att jag är rätt dålig på att ta kritik.. Men samtidigt har jag det mycket hellre såhär än tvärt om. För förstå mardrömmen.. Att gå igenom livet helt omärkt och anonym. För in the end så trivs jag trots allt med att vara följd av flera hundra människor dagligen här på bloggen. För trots att jag satt lösenord på bloggen så är ni fortfarande strax över 300 unika läsare dagligen. Amazing i mina ögon. Kärlek till er. Och ni är människor som faktiskt bryr sig om mig och är intresserade av mig och mitt liv. Jag skulle aldrig klara av anonymiteten. Då går jag hellre igenom livet som känd, omtalad, hatad och älskad -
Än som ingenting alls...



You´ll see...

A Part of your mind
Postat av: No name

WE LOVE YOU NEMO!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-06-20 • 17:44:04
Postat av: emelie

Bästa bloggen ägd av bästa killen <3 Tror på dig!

2010-06-20 • 21:43:24
Postat av: Valentin

Jag hoppas nu bara att det dåliga blir så lindrigt som möjligt och att det bra som jag kirrat blir en nystart! =)

2010-06-20 • 22:55:15
Postat av: L

såna som DU tycker jag synd om...

2010-06-21 • 08:46:47
Postat av: Anonym

Såna som är döpta till "L" tycker jag synd om. Tänk vilket fattigt namn. En bokstav liksom :S

2010-06-21 • 14:11:33
Postat av: Nea

Jag älskar, bror.. <3

2010-06-21 • 14:21:58
Postat av: :)

Tycker det är lite dålig uppdatering hjärtat, dags att visa lite bilder på vad som händer på jobbet :D

2010-06-21 • 14:25:02
Postat av: Macke

Du satte lösenord på bloggen för att skriva massa smaskiga saker från SB, men du har skrivit exakt samma som innan ? vad är grejjen

2010-06-22 • 21:08:17
Postat av: robbah

ah more nudity tack!

2010-06-23 • 13:31:12
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs
Postat av: Mamabelle

You GO girl!;)

Success is the only thing that fits you!

GO Nemo, Go Nemo....well you know the drill...

2010-06-24 • 10:25:42
Postat av: ?

Hur ser ditt liv ut om ca 10-15 år?

Ut och in på avgiftningen?

Soc.klass 3?



Tycker synd om dig....men DU väljer



kram

?

2010-08-29 • 19:03:40

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0