Vinden vänder?

2010-07-01 • 23:25:46
Mkt händer nu som ni vet. TV-inspelningen stundar. Sticker tidigt på Lördag morgon. Egentligen var det sagt Fredag men nu blev det Lördag istället. Otroligt spännande, nervöst men också sjukt roligt såklart! My time! Har även styrt upp nytt kneg till hösten. 9:e Augusti börjar jag på ett fritids. Vart säger jag inte men det ska bli jävligt kul faktiskt. Jag var på intervju där för en tid sedan och dom vill ha mig nu. Sjukt sympatisk chef som verkligen verkar älska mig. Vi klickade perfekt. Ska dit och skriva anställningsavtal i morgon. Kul!

Kom ihåg att jag varken kommer ha tillgång till mobil, facebook eller bloggen under Juli månad.. Så håll inte på att ring, messa, maila eller så. För jag orkar inte med att ha 10.000 mail när jag kommer hem. Så spara er tills jag kommer hem istället. Då svarar jag självklart mer än gärna på frågor och så.. Så mkt som Kanalen tillåter mig att säga dvs :)

Bajen ångar på som tåget också! Idag pissade vi ut Ellos ur Svenska cupen. Övertygande 3-1 och Bajen verkar ÄNTLIGEN fått ordning på allting. Så jävla roligt! Luktar det Allsvenskan? Man kan ju drömma och framförallt iaf HOPPAS :)

Sitter hemma hos Leo i Midsommarkransen nu. Han har dragit iväg för att sätta på någon brud nånstans så jag sitter här all alone. Övervägde att ringa någon jag med men just nu är jag alldeles för trött och bakis för att röra en fena... Bakis? Ja, det var ju Golfen igår. Smått legendariska Wermdö Golfklubb med sina kultförklarade Onsdagspartyn. Det var riktigt kul! Grill & Förkrök hos Gayen med härliga namn som Leo, Johan, Jocke, Alex, Emil och ja, självklart Gayen också. Underbar kväll. Helt underbar.

Mkt kul händer nu i mitt liv och det är självklart väldigt roligt. Jag unnar verkligen mig själv detta. Lite positivt i livet. Jag har upplevt för mkt skit så det känns fan inte mer än rätt att det faktiskt blåser lite min riktning just nu! Äntligen! Dock är ju inte allt bra just nu. En jävligt jobbig sak finns det ju faktiskt också... En jobbig sak som jag tänker på, ja, alldeles för mkt. Fast jag vägrar fan tyngas ner av denna grej. Jag vägrar hänga läpp. Jag vägrar fyllas av ångest, oro och rädsla. Jag väljer istället att fokusera på nuet. Mitt liv. Just nu. Vad som komma att bli den förmodligen bästa sommaren i mitt liv.

Sommaren 2010 - En sommar jag kommer minnas hela mitt liv.

A Part of your mind
Postat av: robbah

spännande att se vad fröknarna säger om dig på tv :)

2010-07-05 • 01:00:00
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0