Arbetsintervju.

2010-01-28 • 22:13:42
Jag var på en arbetsintervju idag. Jag har sökt tjänsten som säljare på en Telenorbutik i Heron City.

150 stycken sökte tjänsten från början...

Dom hade idag skärt ner det till 15 st som fick komma på intervju nu idag.

15 stycken som ska skäras ner till 4 st till nästa vecka då slutintervjun äger rum...

Och sen efter det ska en få tjänsten.


Intervjun gick väl hyfsat bra men jag tror ändå inte jag kommer få det. Det var många duktiga säljare där och många med waaay better erfarenhet än vad jag har.. Men men, jag håller självklart alla tummar jag har. Gör det ni med. Vore ju minst sagt soft att få ett slut på denna arbetslöshet...

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Kan du inte visa en bild på E? Sjukt nyfiken på vilken sorts tjejer du faller för!

2010-01-28 • 22:27:11

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0