Min dag. Min trötthet. Mitt fejkhockeybehov.

2010-02-25 • 01:05:21
Farmor blev väldigt glad över att se mig. Och överraskad... oj oj oj vad överraskad hon blev! Hon kunde knappt tro sina ögon när hon såg mig och det är ingen överdrift. Det märks att hon får väldigt sparsamt med besök nu för tiden. Sorgligt men sant. Hon förtjänar så mycket mer min lilla farmor. Hon är så svag, ynlig och har jämnt så ont.. Men ändå så vägrar hon att bli bitter. Hon vägrar att bli tråkig och grå. Hon håller humöret uppe allt som oftast.. Och detta beundrar jag min farmor för så himla mycket.

I övrigt var dagen ganska anonym. Sprätte lite CV:s i Farsta Centrum, gymmade och klippte mig hos Li. Precis som schemat också löd... Klippningen bjöd inte på några drastiska förändringar precis. Inget annorlunda. Toppade bara lite. Kändes bäst så. Så som jag är just nu i håret.. Så vill jag alltid vara. Längden är helt perfekt. Precis så här. Det är guld för mig. Tack Li <3 Vill ni ha bild förresten? Det får ni inte. Höhö.

Orkar man se hockey-kvartsfinalerna i natt förresten? Supermatchen Ryssland - Kanada går ju av stapeln klockan 02.00 men det känns föööga troligt att man ska orka se den. Jag och mina ögonlock kan inte riktigt komma överrens här.. Jag vill se alla matcher i natt men mina ögon vill väldigt mkt hellre stängas. Ögonlockan är sååå tunga. Jag. Är. Så. Trött. Sverigematchen klockan 06.00 i morgon bitt då? Den vill jag ju verkligen se! Men oddsen talar starkt för att jag inte kommer palla...hmm..well well, we´ll see about that.


A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0