Nu börjar det...

2010-08-22 • 11:53:27
Allright. Ni som ska följa serien måste veta följande. Att vissa saker som kommer visas i TV sa dom åt oss att säga. Självklart inte mkt men nån enstaka sak då och då. Så ni som känner mig.. Om ni uppfattar nånting som "Det där skulle ju Nemo aldrig säga" - Ja, då har ni fullständigt rätt. För det var inte jag som sa dom orden. Men en stor majoritet som visas är ju självklart all me. Sen tar dom ju bara med 15 min matrial per inspelningsdag.. Och vi spelade ju in dygnet runt (och det hände saker dygnet runt).. Så faktum är att jag har ingen aning om vad dom kommer ta med. Dom kan i princip forma mig hur fan dom vill. Jag hoppas självklart att jag framställd som en skön typ.. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var lite nervös/orolig.. För i sanningens namn kan jag lika gärna framställas som Sveriges största svin genom alla tider. Inte så munter känsla. Men om man bara ska utgå ifrån ett "bra tv"-perspektiv så kan detta mycket väl med största sannorlikhet bli det allra bästa, sjukaste och mest underhållande programmet någonsin i Svensk TV. Ja, det är faktiskt sant. För här har det ni det iaf.. See for yourself. Den första riktiga rörliga trailern från serien.

I morgon Måndag: Presskonferans för Kungarna av Tylösand. Jag och de övriga 7 deltagarna ska få se premiärepisoden med lite press samt få ställa upp på massa frågor från landets stora blaskor. Nu börjar det på allvar.. Stormen..

Onsdagen den 8:e September klockan 22.00 på Kanal 5 sänds första Episoden!

Efter de då? Ska man bara inte göra någonting och vänta på såna här jävla erbjudanden som kändisbartender/DJ och sånt där annan skit? Ska jag söka ett vanligt jobb? För i och med denna TV-serie så har jag ju förstört i princip alla mina chanser att någonsin jobba med barn igen.. Så isf blir det en annan Bransch. Vilken bransch isf? För jobb och hem är ju ändå prio 1 just nu.. Då jag varken har något av de..

En polare är barchef i Sälen. Han sa att jag var välkommen att säsonga där som "kändis"-bartender. Men det går ju inte riktigt hand i hand med mina planer att lägga ner min destruktiva livsstil. Eventuellt söka jobb på SF bio? En kompis kanske kunde lösa något. Ska förbi där idag! :)

Ja, som sagt. Jävligt mkt frågor och jävligt få svar. Har någon nå tips och råd så är ni mer än välkomna att komma med dom.. För i mitt huvud står det helt still. Allt är bara en soppa.

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Fast när bestämdes det att fördummande program med människor utan hämningar, och som beter sig därefter, innebär "bra TV"?



2010-08-22 • 14:07:39
Postat av: R.

Du måste ha tålamod Nemo. svaren kommer väl förhoppningsvis att komma :)

2010-08-22 • 14:53:37
Postat av: Nea

Du är en fin människa nemo! Ville bara säga de! Kiss

2010-08-22 • 15:16:10
Postat av: robbah

2010-08-22 • 23:47:27
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs
Postat av: Anonym

vad trodde du du skulle få ut av serien eg?

2010-08-23 • 00:44:43
Postat av: Anonym

Men please... du kommer inte bli Elvis bara för att du är med i en dålig serie.

2010-08-23 • 15:00:10

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0