Vad fan sysslar jag med?

2010-04-12 • 17:31:24
Jag måste sluta såra människor jag tycker om. Människor jag bryr mig om. Människor jag älskar. Vad fan är mitt problem? Vart är mitt samvete? Vart är mitt omdöme? Jag fattar ingenting. Jag fattar märkliga beslut som sätter mig själv i skiten gång på gång på gång... Jag ser inte såna där självklara saker. Mina värderingar är mil ifrån vad dom en gång var. Mitt förstånd och förnuft ligger grusat längst vägen.. Vart tappade jag det någonstans?

Jobbet verkar dessutom skita sig nu.. Helt plötsligt har tre alternativ blivit till två..


A Part of your mind
Postat av: Lisa

Men lägg av att vara så självömkande och ta rollen som offer! Inse att du har ett val angående hur du beter dig och behandlar andra.



Sweet jesus.

2010-04-12 • 17:55:27
Postat av: CITTY FOR PRESIDENT

Ibland måste man dö lite för att kunna återuppstå ännu bättre.

2010-04-12 • 20:12:18
URL: http://cittyforpresident.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jo, man måste fan få va lite nere ibland...

2010-04-12 • 20:16:37

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0