Sjukaste ever!

2010-04-11 • 16:03:58
Gårdagen var (till en början) typ som vanligt. Jag och Dennis (Ja, han har kommit att bli min nya öl-partner in crime lite grann) satt på Nivå och tog några kalla. Drog sedan vidare ut. Sen drog vi på en ganska halvdan efterfest in the middle of nowhere... MEN, allt detta är högst irrelevant. Det som händer på tuben hem från efterfesten, det är DET som är det väsentliga och intressanta i detta blogginlägg...

Here we go:

Jag sitter där. Så trött. Så full. Ja, jag sover faktiskt på tuben. En tjej väcker mig och frågar hur det är fatt.. Jag vaknar till och kollar på henne. Där står alltså den största silikonbimbon ni kan tänka er. Tänk er supersmal. Tänk er monsterpattarna. Ja, monster på riktigt. Största brösten jag sett IRL. Inge snack om det. Tänk er sönderblekt hår. Tänk er översminkad. Fast ändå - Tänk er SNYGG. Hon såg ut.. Ja, som en porrstjärna ungefär.

Jag mumlade någonting som svar då jag inte riktigt uppfattade vad som hände. Hon fråga var jag ska av och jag hinner uppfatta att vi är vid min station och skriker till "HÄR!". Så jag springer av.. Och hon springer efter! Hahaha. Hon föreslår en promenad och jag är ju inte den som är den. Vi börjar prata om allt mellan himmel och jord. Hon var nyinflyttad i Sthlm och bodde på samma linje som jag fast några hållplatser till. Hon hade haft problem med sin snubbe ikväll och var ledsen och upprörd. Och jaaa.. då finns ju självklart farbror Nemo där som den stöttepelare hon behöver :)

Rebound sex? Någon? Vänta lite. Historien fortsätter. Vi promenerar runt i Söderortsnatten och klockan går. Klockan är nu runt 5 snåret. Hon visar sig vara 25 bast.. Och hon bara tjatade om hur snygg jag var. Det är väl nu ni tror att jag ska skriva "och sen vaknade jag" men nej. Detta är faktiskt en helt sann historia... Vilket gör allt så jävla mkt sjukare.

Det var jävligt skumt alltihop.. Jag vet inte om hon var en underground porrstjärna, en pundare eller en seriemördare.. Men något jävligt märkligt vilade över hennes personlighet och uppförande. Lite skitzo psykopat varning men samtidigt var hon liksom rolig och skön.. Plus att hon öööste komplimanger över mig - Vilket jag (som bekant) är gaaanska svag för...

Sen helt plötsligt out of the blue så börjar vi hångla.. Bara sådär. Jag fattar ingenting. Sömnbristen och promillen dunkar i min skalle. Vi fortsätter promenera och helt plötsligt står vi utanför mitt crib. Helt plötsligt ligger vi i min säng.

Oj vad ni är nyfikna nu. Men nej, vi hade faktiskt inte sex. Vi hånglade, pillade lite och pratade. Det var typ det vi gjorde. Vi kom aldrig till sex eftersom saker stod i vägen. Hon ville nämligen prompt se alla mina tatueringar och bad mig samtidigt berätta massa om min familj och uppväxt. Eventuella tragedier jag upplevt etc etc... Så jävla skumt. Sen när jag vägrade klä av mig och visa ALLA mina tatueringar... ja, då ville hon gå. Haha. Hon blev helt sne över att jag inte ville visa min rygg.. Så då vände hon på klacken och drog. Jag ba "Fine" och så försvann hon.

Fick inget namn, inget nummer, ingenting.


Hur skum grej?




Hon glömde sitt halsband och sina handskar här..

A Part of your mind
Postat av: Anonym

hahah wtf

2010-04-11 • 18:03:14
Postat av: Anonym

WOOHOOO mer saker till mig! jag vill ha handskarna! om de inte finns eventuella blodfläckar på dem från andra män med tatueringar hon mördat i sömnen.

2010-04-11 • 19:57:45
URL: http://nejly.blogg.se/
Postat av: robbah

vilket fint halsband, jag tar det!

2010-04-11 • 20:47:46
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0