Sakta men säkert går det framåt...

2010-04-06 • 21:31:24
Det tar sig så smått. Jag vet att la upp en bild för några veckor sedan på mig själv då jag råspände mina armar... och med den bilden försökte jag övertyga mig själv om jag hade fått resultat... Redan då.. Det var ju mest patetiskt. Visst är alla såna här inlägg patetiska men vad som är roligare idag är att på bilderna under spänner jag mig typ inte alls. Det är den väsentliga skillnaden. Nu börjar det synas på armarna i relax-mode att man faktiskt tränar ofta. Det är jääävligt kuuuul! Bara magen som måste kammas till på allvar nu... Den är INTE okej! JAG ÄR FÖR TJOCK! Dessa 2 veckor idiothård träning som jag har framför mig gör säkert att jag tappar mina 3-4 pannor.. Precis de som jag strävar efter också :)


A Part of your mind
Postat av: Malin

Keep up the good work :) !

2010-04-06 • 21:58:54
URL: http://maaslin.blogspot.com
Postat av: Patrik

Vill du tappa på magen innan SB så lägg om kosten helt. Räcker med 2-3 veckor med en extremt bra kost så kommer du märka bra skillnad på magen...

2010-04-06 • 23:09:44
Postat av: Sean

Patrik, är intresserad av det du skrev, ge ett exempel på vad man ska äta på en dag!

2010-04-06 • 23:48:56
Postat av: Emma

Sjukt kul med resultat! :-) Vet inte vilka muskler ni killar gillar mest att pumpa, men vill du få tjejerna att falla som flugor i sommar (det får du ju säkert redan, men ännu mer) så pumpa bröstmusklerna! Finns ju inget sexigare än bröstmuskler på en kille, det är liksom bara sing-freaking-hallelujah när man ser det!



Ses snart! /Emma.

2010-04-07 • 01:17:34
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Valentin

Muskler är inte så viktigt längre tycker jag. Nuförtiden hänger det mesta på skägget...

2010-04-07 • 01:38:53
Postat av: robin hood.

Hejsan! Om du vaknade upp en morgon och märkte att din plånbok var fylld med pengar som bara var till för att spendera, skulle du ta en dag på stan i sthlm eller skulle du välja bort pengarna mot en gratis semester till Spanien? :)

2010-04-07 • 02:17:31
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Åsikten

Varför sticka till sunny när du fått sån fin start med kroppen och har en anställning på g? I o med

ett till race nere så raserar du ju isf

bara allt de du kämpat så hårt med att bygga upp

senaste tiden...

2010-04-07 • 07:50:02
Postat av: niki

VAFALLS??

är det där min bror? nu blir jag rädd. armar! GAH!



Och emma. Jag håller inte med. Jag är tjej. Och jag har en stenhård tumregel; Inga killar med större bröst än jag. Det funkar lixom inte.

Tacka vet jag armar och så en galet trimmad hjärnmuskel så är jag såld.

2010-04-07 • 17:32:58
URL: http://niki.blogg.se/
Postat av: Haake.

Du som ändå är fåfäng och mån om ditt utseende. Varför rakar du dig inte under armarna?

2010-04-07 • 18:00:59
URL: http://inteokej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför rakar inte du av ditt ansikte Haake?

2010-04-07 • 18:44:42
Postat av: Frida

Soft Nemo! Håller med de andra tjejerna, bröstmuskler & även bröstmuskler är nice ;)

2010-04-07 • 19:50:23
Postat av: Frida

& även magmuskler skulle det ju vara!

2010-04-07 • 19:51:50

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0