Ologiska jävla värld!

2010-04-08 • 22:13:45
Ni vet den där tjejen som jag skrev om för en tid sedan? Tjejen som har anorexia. Tjejen som var kär i mig när jag var liten. Tjejen som är en väldigt god vän till min storesyster Niki. Tjejen vars blogg ni finner HÄR.

Hon har nu även fått Cancer. Alltså... Man får ju lite perspektiv när sånt här händer helt klart. Livet är verkligen obeskrivligt jävla orättvist ibland. Fy fan vad jag lider med henne. Usch. Kan typ inte tänka på henne utan att få gråten i halsen. Klarar fan inte av att läsa hennes blogg längre. Det är helt enkelt för jobbigt. Hoppas hoppas hoppas att hon mot alla odds krigar sig igenom det här. Det är hon så värd. Det skulle dock inte förvåna mig om hon grejar sig igenom detta då hon är sjukt stark som människa. Denna omtänksamma och varma tjej. Snälla söta lilla Linnea! KÄMPA!

Tänker på dig varje dag <3

A Part of your mind
Postat av: Linnea

<3

2010-05-12 • 22:00:42
URL: http://lifeofnea.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0