Frustration..

2010-04-24 • 10:50:59
Jag skiter i om detta inlägg förstör några av mina bootiecalls och ragg där ute. Det gör jag verkligen. Det köper jag. Det är fan inte relevant eller intressant. Kalla mig dum. Kalla mig naiv. Absolut. Jag är inte kär. Jag har inga känslor för dig. Inte överhuvudtaget. Skulle jag ha det så skulle jag inte ha några som helst problem att säga det till dig.. Och även här i bloggen. Jag är öppen och ärlig. Så funkar jag. Och det vet du med. Det är bara det att du spelar korten så satans väl. Du spelar dom så sjukt annorlunda gentemot alla andra tjejer jag hänger med.

Igår hade jag klubben i mina armar. Jag hade allt och alla. Kvällen var min. Det må låta divigt men det är sant. Men än en gång ägde du mig fullständigt till punkt och pricka. ALLA mina vänner tjatade om att jag skulle fimpa dig. ALLA tjatade om att jag skulle satsa på annat. Satsa på andra. Men jag envisades ändå med att stå vid din sida. Av vilken anledning? Jag vet inte. Fråga mig inte. Men jag kan faktiskt i viss mån köpa det folk säger. Att du leker med mig totalt. Men och andra sidan blir jag inte arg för det. Jag klandrar dig inte. Just för att jag själv gör det så jävla mkt med så många andra.. Så jag kan se precis hur du tänker. Bekräftelse. 

Men grejen är att jag klarar inte av att bli behandlad likadant som jag själv behandlar andra. Jag vet att det är en sjukt ologiskt och hemsk dubbelmoral men så är det verkligen. Det funkar inte för mig. Jag blir frustrerad, nedbruten, arg, ledsen och knäckt. Jag klarar bara inte av det.

Jag fattar om du inte pallar ha med mig att göra. Jag skulle inte heller palla det. Hur det blir samma sak kväll efter kväll. Samma smågnabb... Men du ska veta att jag värderar dig så sjukt högt. Du är så äckligt fantastiskt vacker att jag vette fan vad asså... Du är bäst på alla sätt och vis! Våra klassiska softa sexiga äckliga dräggiga kyssar upp mot väggen på Nype har blivit lite av en tradition. And me like it! Jag kommer fortsätta försvara dig gentemot mina polare. Men ibland måste man faktiskt mötas på halva vägen. Man kan inte bara bli arg och gå iväg.

Som igår...



Nu blir det promenad på stan med Frida. Ska köpa glajjor och steka runt lite. Kanske en cider på Åhlenstaket? Inte främmande för det. Kanske hänga i någon park? Ja, why not! Sen vid 15.30 blir det jobb med Li. Ska sälja skivor på någon rock-mässa. Hon fixade det. 500 kr svart ner i fickan. Sweet. Och om inte annat sjukt välbehövligt.

Sen ikväll? Ingen aning!

A Part of your mind
Postat av: Anonym

mer fylle-skandaler-uppdateringar :)

2010-04-25 • 04:37:10
Postat av: sis

Men Nemo, har du raggat upp en dvärg?

2010-04-27 • 13:36:07
URL: http://niki.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0