En Road Trip i bildformat:

2010-04-05 • 21:06:30


Trasdockor i bilen. Det pendlade mellan övertaggande hetskrökande de lux och tokdäckande.. Haha. Samma ramsa..Överallt - Hela tiden!





Posedags på förfesten i Helsingborg :)






Smyger in till boysen och knäpper en bild på Söndag Morgon. Opaj gäng?






Lite komiskt att min mest droghatande kompis också är den av mina vänner som allt som oftast ser mest hög ut.






Jag och min vackra facebookflickvän Frida :) Don't ask me why men jag gillar verkligen denna bild skarpt! Tycker den är lite het och bara sådär allmänt fin :)




Haake och Gayen chillar galet utanför förfestcribbet i Stsund :)






Promenad från förfesten till krogen i Stsund. Dennis gör sitt bästa för att ragga brudar :)






Stsund by night :)






Funky Charlie :) Söt va? Inte undra på att han fick ligga later on that same night :)






Bärs e livet, Skäggdansen och goda vänner.. Blir de bättre än så egentligen?



Haake försöker kliva på min donna! :@ Vad ere för strul?! Ja, jag smällde honom givetvis direkt efter :)


A Part of your mind
Postat av: .Haake..

Jävla strul.

2010-04-06 • 01:55:48
URL: http://inteokej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jävlar vad Haake är ful

2010-04-06 • 16:07:17
Postat av: Haake

Ja, inte fan kan man påstå att jag är snygg!

2010-04-07 • 18:03:11
URL: http://inteokej.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0